Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید جلیل با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۹ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱ مورد ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شدند،گفت: از بین ۱۴ بیمار جدید بستری طی ۲۴ ساعت گذشته در ارومیه، ۷ مورد کودک است.

دکتر کوسوی از ثبت ۱۲ مورد مبتلای جدید به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ مورد فوتی مثبت ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه تنها در ۴ شهرستان ارومیه، خوی، چایپاره و پیرانشهر موارد بستری ثبت شده است، تاکید کرد و گفت: با وجود کاهش مراجعان سرپایی و بستری همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون ضروری است.

دکتر موسوی از پوشش واکسیناسیون ۶ میلیون و ۷۹ هزار و ۹۳۷ نفر واجد شرایط بالای ۵ سال در استان خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۷۹ نفر علیه کرونا واکسینه شدند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان خاطرنشان کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۵ نفر به مراکز سرپایی ۱۶ ساعت در استان مراجعه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بستری بیماران کرونایی کودکان علوم پزشکی آذربایجان غربی ارومیه فوت شدگان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • حس خوب حمایت
  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان