Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار دوستانه به پیروزی رسید

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در صربستان موفق به شکست نایب قهرمان لیگ برتر این کشور شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت 22 شب گذشته (سه‌شنبه 20 اردیبهشت) در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی صربستان به مصاف تیم ژوک آب نایب قهرمان لیگ برتر زنان این کشور رفت و با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان الساندرا کمپدلی که در دو ست ابتدایی با امتیازهای 25 بر 14 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف واگذار کرده بودند در سه ست پایانی با نتیجه 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 9 بازی را به نفع خود به پایان رساندند.

در ست دوم مهسا کدخدا دچار پیچ خوردگی سطح یک در ناحیه مچ پا شد که خوشبختانه این مصدومیت زیاد جدی نیست.

تیم ملی والیبال زنان ایران از روز 19 اردیبهشت تمرینات خود را با حضور 16 بازیکن در اردوی برون مرزی صربستان آغاز کرده است و این تمرینات تا 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این تیم در ادامه اردوی برون مرزی خود دو دیدار دوستانه دیگر برگزار خواهد کرد که به ترتیب در روزهای جمعه و یکشنبه  23 و 25 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی و مریم حبیبی بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس عهدنو (تراپیست) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو را تشکیل می‌دهند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! کادرفنی گران قیمت پرسپولیس با پاداش، بدون جریمه! آغاز زودتر از موعد تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ رکورد درآمد بلیط فروشی تاریخ کوپا ایتالیا در دیدار یوونتوس و اینتر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زنان ایران نخستین دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی مشخص شد تا حریفان تیم جوانان پسر ایران در این رقابت‌ها مشخص شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از 22 تا 28 اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

این رقابت‌ها در سالن 10 هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی به شرح زیر است:

شنبه 22 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – قرقیزستان
ساعت 18؛ افغانستان – پاکستان

یک‌شنبه 23 اردیبهشت
ساعت 13؛ قرقیزستان – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – پاکستان
ساعت 18؛ ایران – افغانستان

دوشنبه 24 اردیبهشت
ساعت 13؛ سری‌لانکا – افغانستان
ساعت 15:30؛ ایران – قرقیزستان
ساعت 18؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه 26 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – سری‌لانکا
ساعت 15:30؛ افغانستان – ترکمنستان
ساعت 18؛ قرقیزستان – پاکستان

پنجشنبه 27 اردیبهشت
ساعت 13؛ افغانستان – قرقیزستان
ساعت 15:30؛ ترکمنستان – سری‌لانکا
ساعت 18؛ ایران – پاکستان

جمعه 28 اردیبهشت
ساعت 15؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)
ساعت 17:30؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد