Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور نیل به رسالت خود در طرح فعالیت های شاخص آموزشی و همچنین معرفی حوزه های نوین آموزشی به اعضای هیات علمی، دانشجویان و علاقمندان، هر ساله همزمان با برگزاری جشنواره آموزشی شهید مطهری و تقدیر از فرایندهای آموزشی برگزیده دانشگاهی، اقدام به برپایی هفته آموزش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌جاری با توجه به مقارن شدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز نکوداشت مقام معلم با عید سعید فطر، برنامه های هفته آموزش توسط دبیرخانه کنگره، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مجموعه برنامه های هفته آموزش به صورت هیبرید مجازی و حضوری (به صورت محدود) اجرا می شود.

برنامه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران

روز برنامه شنبه ۳۱ اردیبهشت مراسم افتتاحیه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران
سخنرانی کلیدی: اخلاق در ارائه بازخورد
وبینار: نقش ذهن آگاهی و تمرکز در یادگیری
نشست بازاندیشی روند تدوین و بازنگری طرح دوره ها: آنچه گذشت و آنچه پیش رو داریم یکشنبه اول خرداد سخنرانی کلیدی: سرنخ های کلیدی در رهبری آموزشی
پنل بایدها و نبایدهای پژوهش در آموزش (مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی دانشگاه)
ندای شواهد: نشست های دانشگاهی آموزش مبتنی بر بهترین شواهد
کلینیک مشاوره آموزشی: جایگاه دانش پژوهی آموزشی در فرایند ارتقاء و امتیازات آن دوشنبه دوم خرداد نشست اختصاصی دفاتر توسعه آموزش دانشکده و بیمارستان ها با مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه
وبینار: معرفی مجلات برتر حوزه آموزش پزشکی
وبینار: طراحی برنامه درسی مبتنی بر توانمندی؛ الزامات بسترساز و تجربه ها
وبینار: کاربست فرهنگ و هنر در آموزش پزشکی سه شنبه سوم خرداد کارگاه آموزشی: نکات طلایی تدوین محتوا با یک نرم افزار آموزشی
مناظره: ارزیابی میزان یادگیری یا ارزیابی برای یادگیری؟
ژورنال کلاب: یک موضوع با روش OSCE
پنجمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش چهارشنبه ۴ خرداد وبینار: شایع ترین مشکلاتی که در طرح های توسعه ای اتفاق می افتد: از لنز داوران
مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌های هفته آموزش دانشگاه را با توجه به نیاز گروه‌های مختلف اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش در اشکال مختلف از قبیل برگزاری وبینار، کارگاه، کلینیک مشاوره، مناظره، نشست‌های هم‌اندیشی، پنل متخصصان و... برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

کد خبر 5486655

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته معلم مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های علوم پزشکی شورای صنفی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران آزمون دستیاری وزارت علوم مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان سنجش سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دانشگاه صنعتی شریف معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران هفته آموزش دانشگاه توسعه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دیدار ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه آفاق با ایشان ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اینکه،مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان می باشد، توجه به دانشجویان را یکی از مهم ترین و محوری ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه دانستند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی میباشند واین مسیر جز با تلاش های دانشگاه های کشور   هموار نمی شد.

دکتر عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه اظهار داشتند : دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می رود چرا که در پرتو آموزش است که انسان ها متحول می شوند. بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می کنند.

در ادامه این دیدار بستر های توسعه همکاری های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان