Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@05:12:18 GMT

جذب این بازیکن پرسپولیس نشان داد دلالی اتفاق افتاده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۵۷۶

جذب این بازیکن پرسپولیس نشان داد دلالی اتفاق افتاده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی صحبت از جذب بازیکن خارجی می‌شود باید بازیکنی بیاید که از لحاظ کیفیتی بالاتر از بازیکنان در ایران باشد.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری درباره توقف بدموقع پرسپولیس مقابل ذوب آهن و جا ماندن از کورس قهرمانی با استقلال در فاصله ۴ هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از اول هم گفتم که حریف پرسپولیس، استقلال نیست بلکه خود ما حریف پرسپولیس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر پرسپولیس امتیازات بازی‌های خودش را می‌گرفت دیگر منتظر لغزش رقبا نمی‌نشست. به هر حال کار سخت شده و از طرفی استقلال هم مقابل شهرخودرو به برتری رسید و فاصله ۶ امتیازی در ۴ هفته مانده به پایان لیگ کار را خیلی سخت کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام داد، اما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرد. در فوتبال وقتی گل نزنید اتفاقات خوبی برای‌تان نمی‌افتد. اگر مهاجمان پرسپولیس از موقعیت‌ها استفاده بهتری می‌کردند، ۳ امتیاز برای ما بود. البته هنوز هم به قهرمانی خوشبینم، اما کار سخت شده است.

انتظاری در واکنش به عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس در هفته‌های اخیر، گفت: وقتی صحبت از جذب بازیکن خارجی می‌شود باید بازیکنی بیاید که از لحاظ کیفیتی بالاتر از بازیکنان فعلی در ایران باشد. جذب تمیروف نشان از این دارد که یکسری دلالان در حضور او در پرسپولیس دست داشته‌اند.

وی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و فکر می‌کنم بازی خوبی شاهد باشیم. مهم‌تر اینکه تحت هر شرایطی محکوم به برد هستیم. پیش‌بینی‌ام یک بازی نزدیک است. سپاهان به تازگی از آسیا برگشته و از فرم خوبی برخوردار است. امیدوارم پرسپولیس بتواند حداقل برای اینکه هواداران هنوز هم به قهرمانی امیدوار باشند بازی را ببرد و بقیه راه به اما و اگرهای فوتبال بسپارد و امیدوار باشیم تا استقلال مقابل فولاد نتیجه نگیرد. فکر می‌کنم برای اینکه هواداران خوشحال شوند پرسپولیس محکوم به گرفتن ۳ امتیاز است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شرایط این تیم را برای فصل آینده چطور می‌بیند، گفت: ابتدا باید فصل جاری به اتمام برسد و سپس وضعیت کادرفنی برای فصل آینده مشخص شود که آیا تصمیمی برای ماندن در تیم دارند یا خیر. پس از آن باید سرمربی لیست خود را در اختیار مدیریت باشگاه بگذارد و اینطور نباشد که مانند ابتدای فصل به دلیل بسته بودن پنجره نتوان بازیکن جذب کرد. بهتر است بازیکنان بدون توجه به این موضوع تمرکز خود را برای موفقیت در فصل جاری بگذارند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پرسپولیس سهراب انتظاری لیگ برتر یحیی گل محمدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم