Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@06:24:29 GMT

«هتل شهر» با دستور دادستان تهران تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۶۵۳

«هتل شهر» با دستور دادستان تهران تخلیه شد

دادستان تهران به تشریح جزئیات صدور حکم قضایی تخلیه هتل شهر بنابه درخواست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران پرداخت.

به گزارش ایران آنلاین، علی صالحی افزود: در خصوص مجموعه هتل شهر، درخواستی از سوی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران مبنی بر اخذ دستور تخلیه ملک موسوم به مجموعه هتل شهر تهران (شرق) واقع در سه راه تهرانپارس – روبروی پایانه مسافربری شرق تهران به دادسرای تهران ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران مجدد پنجم دی ۱۴۰۰ طی درخواستی نسبت به اخذ دستور تخلیه اقدام کرده است.

دادستان تهران تصریح کرد: پس از بررسی مدارک لازم و احکام دادگاه حقوقی، طبق دادنامه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ صادره از شعبه ۲۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران مبنی بر تایید فسخ اجاره و با رعایت تشریفات قانونی دادستانی تهران ۱۳ دی ۱۴۰۰ اقدام به صدور اخطاریه کرد تا موضوع تخلیه ملک ابتدا از طریق کلانتری مربوطه به بهره بردار ابلاغ شود.

وی افزود: پس از صدور اخطاریه، بهره بردار به دادسرا مراجعه و در لایحه‌ای اعلام کرد که در صدد تمدید قرارداد و توافق با مالک است و تقاضای مهلت مناسبی کرد که در نهایت پس از بررسی‌های لازم با درخواست وی موافقت شد.

صالحی اظهار داشت: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هشتم اسفند ۱۴۰۰ درخواست دیگری ارائه کرد و با توجه به عدم حصول توافق و تمدید قرارداد، همچنان خواستار اخذ دستور دادسرا بوده که در نهایت با توجه به مقررات قانونی و به استناد لایحه قانونی مستثنی شدن شهرداری تهران در مورد واگذاری قسمتی از پارک‌ها و میادین و اموال عمومی اعم از عرصه و اعیان از شمول قانون مالک و مستاجر همچنین به استناد گزارش کلانتری ۱۴۷ گلبرگ دستور تخلیه ملک موصوف با مساحت حدود ۸ هزار متر مربع و ۱۰۷ اتاق و تالار پذیرایی صادر و محل تخلیه شد.


انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هتل شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم