Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:39:53 GMT

پلیسی که دوست داشت، مثل شهید بابایی شهید شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۶۹۱۰

پلیسی که دوست داشت، مثل شهید بابایی شهید شود

شهید مهدی جمشیدی از نیروهای یگان تکاوری اصفهان و اهل حسن‌آباد جرقویه علیا بود که عشق به حضور در نیروی انتظامی و خدمت خالصانه برای تأمین امنیت مردم کشورش در عمق جانش نفوذ کرده‌بود و همین عشق، شهادت در مسیر الهی را برای او رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهید مهدی جمشیدی، سوم خرداد ماه ۱۳۶۲ در روستای حسن‌آباد متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از پایان دوره تحصیلات متوسطه به جهت علاقه خاصی که به انقلاب و نظام داشت، در نیروی انتظامی خدمت خود را شروع کرد و در تاریخ بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرضا به شهادت رسید.

پریسا جمشیدی درباره همسر شهیدش گفته است: «برای همسرم تجملات در زندگی مهم نبود و بارها این مورد را بازگو می‌کرد و به‌شدت به مساله خمس تاکید می‌کرد و اجازه نمی‌داد یک ثانیه از سال خمسی رد شود.

مهدی با عشق و علاقه وارد نیروی انتظامی شده بود و زمانی که به خواستگاری من آمد، این علاقه را بازگو کرد، من از همان آغازین لحظات آشنایی می‌دانستم، مهدی زمینی نیست، چرا که به دنبال انجام کارهایش بدون کم‌ترین اتلاف وقت بود و سعی می‌کرد هر قدمی در مسیر کار برمی‌دارد، برای رضای خدا باشد.

او که در یک خانواده مذهبی پرورش یافته بود، انس عجیبی با زیارت عاشورا داشت و زیارت عاشورا را ایستاده می‌خواند.

مهدی انس و الفت عجیبی با شهدا داشت و همیشه از شهادت حرف می‌زد، دوست داشت، مثل شهید بابایی به شهادت برسد و همین هم شد و تیر به گردن مهدی اصابت کرد.»

کد خبر 574346

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهيد مهدي جمشيدي شهدای ناجا شهيد بابايي نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد