Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@00:16:06 GMT

کسب 3 عنوان برتر تیمی و انفرادی بانوان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۱۳۴

کسب 3 عنوان برتر تیمی و انفرادی بانوان

بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مسابقات ورزشی تیمی و انفرادی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرای منطقه 5 کشور مؤفق به کسب 3 عنوان برتر تیمی و انفرادی در رشته‌های والیبال و آمادگی جسمانی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، همزمان با ایام هفته سلامت مسابقات ورزشی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور در رشته‌های والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و دارت به میزبانی خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دوره نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مؤفق به کسب یک رتبه برتر تیمی در رشته والیبال و 2 رتبه برتر انفرادی در رشته آمادگی جسمانی شدند.

در همین خصوص با نسرین محمودی‌فر، نفر دوم مسابقات آمادگی جسمانی و فاطمه شاکری نفر سوم این مسابقات و عضو تیم قهرمان در رشته والیبال به گفت‌وگو پرداختیم که حاصل آن را در ادامه می‌خوانید؛

*کسب رتبه دوم رشته آمادگی جسمانی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور در اولین دوره حضور در این مسابقات

نسرین محمودی‌فر، نفر دوم مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور، اظهار کرد: در رشته آمادگی جسمانی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور حائز رتبه دوم انفرادی و تیمی منطقه‌ای در گروه سنی 45 تا 50 شدم.

وی بیان کرد: منطقه 5 کشور شامل 7 استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و کرمان بوده و در این دوره از مسابقات نمایندگان تمامی این استان‌ها حضور داشتند که نفرات سوم گروه سنی 25 تا 30 سال، دوم 35 تا 40 سال، اول 40 تا 45 سال، دوم 45 تا 50 سال و سوم بالای 50 سال از خراسان رضوی بودند، ضمن اینکه این استان مؤفق به کسب رتبه دوم تیمی این مسابقات شد.

نفر دوم مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور با بیان اینکه تمام تلاشم این بود که به مرحله کشوری این رویداد ورزشی راه یابم، خاطرنشان کرد: طبق قانون مسابقات تنها نفرات اول هر گروه سنی به مرحله کشوری راه می‌یابند و در صورتی که نتوانند حضور یابند نفرات دوم به عنوان جایگزین اعزام می‌شوند، میزبان مرحله کشوری امسال چالوس است که این مسابقات در فصل تابستان برگزار می‌شود.

محمودی‌فر اضافه کرد: پیش از مرحله منطقه‌ای مراحل شهری و استانی برگزار شد و از خراسان رضوی 6 نفر به این مرحله راه یافتند که 3 نفر علوم پزشکی مشهد، 2 نفر از آموزش و پرورش و یک نفر شهرداری مشهد بودند و یکی از نمایندگان خراسان رضوی که تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود با توجه به کسب عنوان قهرمانی منطقه به مرحله کشوری راه یافت.

وی با ذکر این نکته که برای اولین بار بود که در مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی شرکت کردم، تأکید کرد: با وجود آنکه سابقه حضور در این رویداد ورزشی را نداشتم مؤفق به کسب رتبه دوم منطقه‌ای شدم و در تلاش هستم که در دومین حضورم در این دوره از مسابقات رتبه اول منطقه را کسب کنم و به مرحله کشوری راه یابم.

*راهیابی تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مرحله کشوری مسابقات ورزشی شاغلان در دستگاه‌های اجرایی

همچنین فاطمه شاکری، دیگر نماینده دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته‌های والیبال و آمادگی جسمانی مسابقات ورزشی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور هم گفت: من مسابقات ورزشی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور در گروه سنی 20 تا 25 سال آمادگی جسمانی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور حائز کسب رتبه سوم انفرادی و دوم تیمی شدم.

وی افزود: این مسابقات در ایام هفته سلامت در سالن شهید بهشتی مشهد با حضور تیم‌های استان‌های منطقه 5 کشور و به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

عضو تیم قهرمان در رشته والیبال و نفر دوم رشته آمادگی جسمانی مسابقات ورزشی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی منطقه 5 کشور با اشاره به اینکه من سابقه در مسابقات ورزشی دانشگاهی در گروه دانشجویی را داشتم، بیان کرد: در سال 1398 در المپیاد دانشجویی کشوری در رشته والیبال مؤفق به رتبه اول مسابقات شدیم و امسال برای اولین بار در گروه کارکنان در رشته‌های والیبال و آمادگی جسمانی شرکت کردم که در آمادگی جسمانی رتبه سوم و در والیبال رتبه اول منطقه را کسب کردیم.

شاکری تصریح کرد: مرحله کشوری مسابقات کارکنان در تابستان امسال در چالوس برگزار می‌شود درصدد کسب عنوان قهرمانی کشور هم هستیم و با وجود توانایی بالای بازیکنان تیم رسیدن به این عنوان دور از دسترس نیست، ضمن اینکه در تلاش هستم تا در مسابقات سال آینده آمادگی جسمانی هم حائز کسب رتبه اول شوم و به مرحله کشوری این رویداد ورزشی راه یابم.

وی با بیان اینکه مسابقات باتوان در تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، والیبال و دارت در گروه‌های سنی 20 تا 25 سال، 25 تا 30 سال، 30 تا 35 سال، 35 تا 40 سال، 40 تا 45 سال، 45 تا 50 سال و بالای 50 سال برگزار شد، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این دوره از مسابقات در هر 4 رشته نماینده داشت و مؤفق به کسب یک رتبه برتر تیمی و 2 رتبه برتر انفرادی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انفرادی و تیمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مسابقات آمادگی جسمانی رشته های والیبال رشته آمادگی جسمانی رشته والیبال مرحله کشوری خراسان رضوی برتر تیمی رتبه برتر برگزار شد رتبه اول رتبه دوم کسب رتبه گروه سنی نفر دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!

مدتی است دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشور‌های اروپایی و آمریکایی رخ می‌دهد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره‌های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

منبع: فارس

tags # دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشجو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی