Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@18:31:47 GMT

طرح شناسایی اتباع در کشور آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۲۰۱

طرح شناسایی اتباع در کشور آغاز شد

به گزارش ایسنا، با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور،فرماندار شهرستان رفسنجان ،مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان و عوامل نیروی انتظامی رفسنجان جلسه ای پیرامون مسائل اتباع بیگانه در مهمانشهر رفسنجان برگزار شد.

صادق رضادوست مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در این نشست اظهار کرد: طرح ملی شناسایی اتباع بیگانه را به عنوان مقدمه ساماندهی شروع کردیم تا بدانیم همه اتباع چه کسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری رفسنجان هم در این نشست اظهار کرد: برای شناسایی این اتباع باید تجهیزات، امکانات و اعتبار فراهم شود.

رضا مشکی بیان کرد: ایجاد چندین دفتر ساماندهی اتباع بیگانه در رفسنجان نیاز است.

مصطفی بخشی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان نیز در این نشست اظهار کرد: با وجود بیش از 60 هزار اتباع بیگانه در این شهرستان که به طور پراکنده در شهرستان زندگی می کنند ضرورت ساماندهی این افراد احساس می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شناسایی اتباع بیگانه در رفسنجان کلیه اتباع باید تا 15 خرداد سال جاری به دفاتر کفالت اتباع بیگانه واقع در خیابان پاسداران دفتر آقای منصوری و بلوار هجرت خیابان کاشانی دفتر آقای اکبری مراجعه و اطلاعات خود را در سامانه ثبت اتباع بیگانه به ثبت برسانند.

منبع: الف

کلیدواژه: اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان