Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@01:08:01 GMT

ایلان ماسک: ترامپ را به توییتر برمی گردانم

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۲۲۷

ایلان ماسک: ترامپ را به توییتر برمی گردانم

"ایلان ماسک" ثروتمندترین فرد جهان و مدیرعامل شرکت خودروسازی "تسلا" اعلام کرد در صورتی که خرید سهام شرکت توییتر نهایی شود، او ممنوعیت حساب کاربری دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا را لغو خواهد کرد.


به گزارش عصرایران، ایلان ماسک با اشتباه توصیف کردن ممنوعیت ترامپ در توییتر از نظر اخلاقی، افزود: او ممنوعیت ترامپ از توییتر را لغو می‌کند اما چون هنوز مالک قطعی توییتر نشده؛ این موضوع قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت "ممنوع کردن ترامپ در توییتر به صدای او پایان نداد، بلکه آن را در میان راست‌ها تقویت کرد و به همین دلیل است که از نظر اخلاقی اشتباه و کاملا احمقانه است."


حساب کاربری ترامپ در توییتر پس از وقایع دی ماه سال 1399 و حمله هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، از سوی این شبکه اجتماعی مسدود شد.


مدیران توییتر در آن زمان گفتند به دلیل اینکه ترامپ از طریق توییتر به تشویق هوادارانش برای خشونت و حمله به ساختمان کنگره پرداخته است، حساب کاربری او را برای همیشه مسدود می کنند.


ترامپ پس از بسته شدن حسابش در توییتر، اعلام کرد شبکه اجتماعی خودش را فعال خواهد کرد و دیگر به توییتر بازنخواهد گشت.


ترامپ اخیرا شبکه اجتماعی خودش تحت عنوان " تراث سوشال" را راه اندازی کرده است.


زمانی که حساب ترامپ در توییتر مسدود شد، او نزدیک به 90 میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی داشت.


ترامپ یکی از فعال ترین دولتمردان جهان در زمینه استفاده از توییتر بود و گاه روزانه دهها توییت می کرد.


او حتی بسیاری از احکام نصب و برکناری مدیران دولتش را از طریق توییتر و به صورتی غافلگیرانه اعلام می کرد.


"جک دورِسی" مدیر عامل سابق و موسس توییتر از تصمیم ایلان ماسک برای لغو ممنوعیت ترامپ استقبال کرده است.


او در توییتی در این باره نوشت : با اعمال ممنوعیت های دایمی علیه حساب های کاربری اعضا مخالف است و هر چند معتقد است در این زمینه استثناهایی وجود دارد... اما به طور کلی ممنوعیت های دایمی شکست ماست و کارساز نیست."


ایلان ماسک ماه گذشته سهام شرکت توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد. به گفته مدیرعامل تسلا اما این خرید هنوز نهایی نیست و برای انجام کارهای قانونی انتقال سهام توییتر به نام او، حدود 3 ماه زمان لازم است.


ماسک پیشتر اعلام کرده توییتر باید در اعمال " ممنوعیت‌های دایمی بسیار محتاط باشد."

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ در توییتر شبکه اجتماعی ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد