Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:49:58 GMT

ممنوعیت ترامپ در توئیتر لغو می شود!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۴۹۵

ممنوعیت ترامپ در توئیتر لغو می شود!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، خریدار تازه توئیتر که در یک کنفرانس نشریه فایننشال تایمز علاوه بر اعلام این خبر افزود: او و جک دورسی (یکی از بنیانگذاران توئیتر) معتقدند ممنوعیت های دائم باید به شدت نادر و مختص حساب های کاربری باشند که به وسیله ربات اداره می شوند یا اخبار جعلی منتشر می کنند.

ایلان ماسک در این باره گفت: توئیت های اشتباه و بد باید حذف یا نامرئی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعلیق موقت حساب کاربری نیز در این راستا اقدام مناسبی است. تصور می کنم ممنوعیت دائم اعتماد کاربران به توئیتر را به عنوان مکانی از بین می برد که می توانند در آنجا عقیده خود را بیان کنند.

به گفته او تصمیم ممنوعیت ترامپ، دیدگاه های رییس جمهور سابق آمریکا میان مردم را تشدید کرده است. مدیر ارشد اجرایی تسلا این ممنوعیت را از لحاظ اخلاقی اشتباه خواند.

ایلان ماسک قراردادی برای خرید توئیتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار امضا کرده و طرفدار آزادی بیان است اما هیچ جزئیاتی درباره برنامه های خود اعلام نکرده است. به گفته منبعی آگاه پیش بینی می شود، پس از تکمیل قرارداد، وی به طور موقت مدیر ارشد اجرایی توئیتر شود.

پس از یورش حامیان دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی، حساب کاربری وی در توئیتر با ۸۸ میلیون فالور مسدود شد.

کد خبر 5487297

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری دونالد ترامپ ايلان ماسك توییتر حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قانون فیس بوک تحقیقات علمی مسابقات ربوکاپ هوش مصنوعی تراشه عیسی زارع پور کشاورزی اینترنت توییتر دیپلماسی علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری

دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری

دیگر خبرها

  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد