Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:01:33 GMT

طرح بهسازی محور روستایی چشمه شور بخش مرکزی قم عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۵۸۶

طرح بهسازی محور روستایی چشمه شور بخش مرکزی قم عملیاتی شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، محمد معارف‌وند در این زمینه افزود: این محور ضمن آن‌که تنها راه دسترسی اهالی روستاست، معبر تردد به فشارشکن شرکت نفت است و در ۵۰ کیلومتری آزادراه قم- تهران می‌باشد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که از محل اعتبارات عمرانی استان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بهسازی محور روستایی حسین‌آباد نیزار، در زمره پروژه‌هایی است که طی اردیبهشت‌ماه امسال عملیاتی شد و تا پایان همین ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته معارف‌وند، با توجه به فرآیند رو به رشد زیرساخت‌های جامعه روستایی و نقش بی‌بدیل راه‌ها در توسعه و ارتقاء فرهنگ، اقتصاد و دیگر ساختارهای بنیادی روستاها، طرح صیانت و ارتقاء سطح سرویس در محوهای روستایی در اولویت اقدامات عمران جاده‌ای قرار دارد.

وی به مشخصات فنی پروژه بهسازی محور روستایی چشمه شور اشاره و بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های آسفالتی محور که اجرای لایه حفاظتی با متریال چیپ سیل را امکان‌پذیر ساخته، نسبت به بهسازی آن با این لایه حفاظتی اقدام می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم وزارت راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر