Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:50:13 GMT

امام جمعه بروجرد: مسوولیت یک امتحان بزرگ الهی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۶۰۰

امام جمعه بروجرد: مسوولیت یک امتحان بزرگ الهی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: هر کسی در حد ایمان و آگاهی و بینشی که دارد مورد امتحان الهی قرار می گیرد، خداوند همه انسان ها را امتحان می کند.
وی اظهار داشت: مسوولیت فرصتی برای خدمت به مردم است، اگر مسوول اهل ایمان و بنده خدا باشد عظمت پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بروجرد بیان کرد: عزت واقعی را خداوند به انسان می دهد و مسوولیت بدون خدمت به مردم رسوایی خواهد داشت.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: مسوولیت بار سنگینی است که باید مراقب رفتارمان باشیم، بار مسوولیت بسیار سنگین است که اگر خودمان را از مردم برتر بدانیم گناه بزرگی مرتکب شده ایم.

وی بیان کرد: اگر گره از مشکلات مردم باز کنیم باعث رشد خواهد شد، کشور مشکلات فراوانی دارد که امیدواریم سریعتر رفع شود، مسوولان تلاش کنند تا کارها پیش رود.
امام جمعه بروجرد گفت: امروز همه مسوول هستیم تا کمک کنیم دولت برنامه ها را به خوبی انجام دهد، متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ شده است و باید نسبت به  منکرات تذکر داده شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: همه تلاش کنیم تا مشکلات جامعه کم شود امروز دشمنان مشکلات را بزرگ جلوه می دهند و با تبلیغات مسموم رسانه ای نظام و انقلاب را ناکارآمد جلوه می‌دهند.

رییس دانشگاه آزاد لرستان گفت: تلاش های بسیاری برای ارتقا واحدهای دانشگاه آزاد لرستان شده است و مجموعه دانشگاه آزاد لرستان در بین دانشگاه‌های کشور رتبه برتر دارد.
سیامک بهاروند افزود: مدیریت جهادی مدیران دانشگاه آزاد باعث شده که لرستان جز دانشگاه‌های برتر کشور باشد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد در مسیر توسعه و پیشرفت و بالا بردن سطح علمی اقدامات خوبی انجام داده است تا فرزندان این آب و خاک در سطح علمی بالا تحصیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین محمدرضا معظمی گودرزی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد بروجرد معرفی و از زحمات داریوش جاوید تقدیر شد.

برچسب‌ها بروجرد دانشگاه آزاد اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد دانشگاه آزاد اسلامی لرستان بروجرد دانشگاه آزاد اسلامی لرستان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است