Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای قبل اتفاق عجیبی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس رخ داد که خوشبختانه به خیر گذشت و حادثه تلخی به وقوع نپیوست.

فارس در این خصوص نوشت: محل تمرینات تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی است که این ورزشگاه در اتوبان آزادگان قرار دارد که عبور و مرور در آن تا حدودی سخت است. با وجود همین شرایط سخت اما هر روز تعدادی از هواداران مقابل در ورودی این ورزشگاه حاضر می‌شوند تا با مربیان و بازیکنان محبوب خود عکسی به یادگار بگیرند یا اینکه بتوانند لحظاتی با آنها صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در دو سال اخیر و به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه ورود هواداران به داخل استادیوم داده نشد؛ هر چند با وجود کم شدن این همه‌گیری، همچنان هواداران اجازه حضور در ورزشگاه شهید کاظمی برای تماشای تمرینات تیم محبوب خود را ندارند.

این موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس در شرایط خطرناکی بیرون در ورزشگاه و در حاشیه اتوبان منتظر ملاقات با ستاره‌های محبوب خود باشند که البته متأسفانه یک حادثه تلخ در روزهای قبل رخ داد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس (نامش محفوظ است)، در زمان ورود به داخل ورزشگاه شهید کاظمی با اتومبیل خود به یکی از هواداران برخورد می‌کند و اصطلاحا او را زیر می‌گیرد! این هوادار که بیرون در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت متأسفانه از ناحیه سر دچار شکستگی شد به طوری که افراد حاضر مقابل در ورودی ورزشگاه شهید کاظمی و برخی از افراد حراست این ورزشگاه به کمک او رفتند. خوشبختانه شدت جراحات این فرد خیلی جدی نبود و مشخص شد که شکستگی سر او، سطحی است. این بازیکن البته به دلجویی از این هوادار پرداخت و اعلام کرد اگر هزینه‌ای برای درمان باشد حتما آن را می‌پردازد.

با این همه حضور هواداران در این منطقه همیشه خطرناک بوده و بهتر است مسؤولان باشگاه پرسپولیس طرحی در خصوص ساماندهی وضعیت هواداران در این منطقه پیاده کنند.

کد خبر 675706 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود