Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:41:09 GMT

ساخت ۳۲۵ بوستان مادر و کودک در محلات تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۷۳۲

ساخت ۳۲۵ بوستان مادر و کودک در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، درباره برنامه ساخت بوستان‌های مادر و کودک در سال ۱۴۰۱، توضیح داد: ساخت این بوستان‌ها طبق برنامه اعلام شده در سال ۱۴۰۱ پیش خواهد رفت. قرار بر این است که ابتدا در هر منطقه یک بوستان مادر و کودک به صورت آزمایشی احداث شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: پس از بهره برداری از این بوستان‌های آزمایشی بازخورد هر یک از بوستان‌های احداثی در مناطق ۲۲ گانه احصا خواهد شد تا در صورت نیاز به اصلاح، بازنگری در طراحی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی با بیان اینکه پس از بازنگری و اعمال اصلاحات، ساخت بوستان‌های مادر و کودک به محلات شهر توسعه پیدا می‌کند، یادآور شد: سال گذشته ۲۷ بوستان مادر و کودک در مناطق مختلف شهر تهران ساخته شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته راه اندازی بوستان مادر و کودک در  ۳۲۵ محله دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: امسال هم برنامه ویژه‌ای برای توسعه هدف گذاری شده است اما با دریافت بازخورد شهروندان و بازنگری در طراحی و اعمال اصلاحات مورد نیاز، بوستان‌های مادر و کودک در محلات توسعه می‌یابد و بر تعدادشان افزوده می‌شود تا تمام مادران و کودکان پایتخت از این خدمات ویژه بهره ببرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوستان بوستان مادر و کودک مادر و کودک بوستان مادر و کودک مادر و کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیطان با نقاب خواستگار
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران