Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@07:28:13 GMT

آغاز طرح شناسایی اتباع خارجی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۷۸۰

آغاز طرح شناسایی اتباع خارجی در کشور

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: طرح شناسایی اتباع بیگانه در کشور شروع شده تا اتباع به صورت قانونمند از خدمات ایران استفاده کنند.


 با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور،فرماندار شهرستان رفسنجان ،مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان و عوامل نیروی انتظامی رفسنجان جلسه ای پیرامون مسائل اتباع بیگانه در مهمانشهر رفسنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق رضادوست مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در این نشست اظهار کرد: طرح ملی شناسایی اتباع بیگانه را به عنوان مقدمه ساماندهی شروع کردیم تا بدانیم همه اتباع چه کسانی هستند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان هم در این نشست اظهار کرد: برای شناسایی این اتباع باید تجهیزات، امکانات و اعتبار فراهم شود.

رضا مشکی بیان کرد: ایجاد چندین دفتر ساماندهی اتباع بیگانه در رفسنجان نیاز است.

مصطفی بخشی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان نیز در این نشست اظهار کرد: با وجود بیش از 60 هزار اتباع بیگانه در این شهرستان که به طور پراکنده در شهرستان زندگی می کنند ضرورت ساماندهی این افراد احساس می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شناسایی اتباع بیگانه در رفسنجان کلیه اتباع باید تا 15 خرداد سال جاری به دفاتر کفالت اتباع بیگانه واقع در خیابان پاسداران دفتر آقای منصوری و بلوار هجرت خیابان کاشانی دفتر آقای اکبری مراجعه و اطلاعات خود را در سامانه ثبت اتباع بیگانه به ثبت برسانند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران مصطفی بخشی مهاجرین خارجی یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران امور اتباع و مهاجرین خارجی اتباع بیگانه شناسایی اتباع مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، محسنی راد مدیر کل اداره  گفت:دفترچه های سپرده گذاران اتباع خارجی استان یزد که در ماه های گذشته در این طرح شرکت نموده اند ، در اختیار دفاتر کفالت،اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان  جهت توزیع قرار گرفت.

وی افزود:دفترچه های فوق دارای مهلت شش ماهه بوده که پس از بررسی وضعیت فرد،  قابل تمدید می‌باشد.                                                             

 محسنی راد گفت:ضریب امنیتی این دفترچه ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی،شماره سریال،مهر برجسته،امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل می‌باشد.

همچین  وی افزود : افرادی که دفترچه سرمایه گذاری را دریافت نموده اند در اولویت واگذاری کارتهای هوشمند قرار خواهند گرفت و کارتها و دفترچه بصورت همزمان تحویل اتباع خواهد گردید.                                                   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کارگران رکن تولید هستند
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد