Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی فعال سیاسی گفت: هدفمند سازی یارانه ها یکی از طرح های تحول اقتصادی ایران است که در آن تحول اقتصادی زیادی به نفع مردم در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد مرادی فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، اظهار داشت: هدفمند سازی یارانه ها یکی از طرح های تحول اقتصادی ایران است که در آن تحول اقتصادی زیادی به نفع مردم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح اقتصادی برای حمایت از قشر ضعیف جامعه و کم کردن هزینه ها است و این طرح حداقل باید 3 سال پیش اجرایی می شد تا در آن  مردم به رفاه اجتماعی می رسیدند.

وی ادامه داد: تمام تاکید دولت برنامه جامع و کامل برای جبران خسارت‌ها است و همانطور که رییس جمهور تاکید کرد، ارز ترجیحی حذف نمی شود بلکه هدفمند خواهد شد تا به جای اختصاص آن به واردکنندگان، مستقیم به مصرف کننده برسد.

این فعال سیاسی گفت: هدفمند سازی یارانه ها باعث ایجاد عدالت بین افراد جامعه می شود و مدیریت در مصرف و منایع درست است که باید در آن از افزایش قیمتها، جلوگیری و توزیع عادلانه درآمدها است که در این صورت این طرح را به نتیجه خواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط همه باید از دولت و تصمیمات آن حمایت کنیم افزود: مشکلات اقتصادی امروز ما فرآیند ناکارآمدی دولت  قبل است که نتوانست شرایط اقتصادی مناسبی را برنامه ریزی کند و با تصمیمات اشتباه صدمات جبران ناپذیری را برای کشور به بار آورد.

مرادی با اشاره به اینکه  این دولت صادق الوعد است و تمام تصمیمات را با مردم در میان می‌گذارد افزود: همگی ما باید در راستای کمک به دولت مردمی سیزدهم تلاش کنیم چرا که با توجه به فرمایشات ریاست محترم جمهوری این دولت صادق الوعد است و تمام تصمیمات را با مردم در میان می‌گذارد لذا باید مسئولان اجرایی و میانی در این دولت با مردم صادق باشند و مستمر و روزانه بر بازار نظارت تا شیرینی این خدمات همه جانبه دولت به کام مردم تلخ نشود.

وی افزود: مدتی است فضای امید و نشاط به صورت کلی در جامعه به وضوح نمایان است که در این میان انتظار می‌رود مسئولان نیز با تلاش خودشان زمینه اجرای تصمیمات دولت را به نحو احسن در سطح کشور و به تبع  استان فراهم و بستر افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد دولت را فراهم کنند.

مرادی تاکید کرد: مشکلات اساسی جامعه از قبیل گرانی و بیکاری با وجود مردانی صادق و همت بلند در اسرع وقت حل و فصل شده و مردم تفاوت عملکرد دولت مردمی و انقلابی را با دولت‌های کم کار قبلی با گوشت و استخوان لمس می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تحول اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است