Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال کشاورزان زنجانی از عرضه گندم مازاد بر نیاز و بذری موجب شد تا مهلت خرید این محصول استراتژیک تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید شود.
وی یادآوری کرد: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری خرید این محصول از کشاورزان آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۵ هزارو ۸۰۰ تن خرید انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۲۷۴ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.
زمانی اضافه کرد: بر اساس ابلاغ شرکت بازرگانی دولتی ایران و با توجه به اینکه برخی از کشاورزان، تعاونی های تولید، شرکت های سهامی زراعی، کشت و صنعت ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، مقداری از گندم های تولیدی خود را برای مصارف بذر مصرفی و سایر مصارف، ذخیره سازی کرده و هنوز مصرف نکرده و علاقمند تحویل آن به مراکز خرید تضمینی هستند، می توانند به عرضه این محصول اقدام کنند.
وی تاکید کرد: بر اساس اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دو روم به ترتیب ۱۰۵ هزار ریال و ۱۹۲ هزار ریال تعیین و مبلغ ۱۰هزار ریال نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به این مبلغ اضافه شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: هم اکنون سیلوهای کارخانه آرد فخر، تابان و سایر کارخانه ها برای ذخیره سازی و استفاده روزانه گندم خود، مجوز خرید تفاهمی گندم دریافت کرده اند تا کشاورزان جهت تحویل گندم خود دچار مشکل نشوند.
زمانی اظهارداشت: با توجه به پایان مهلت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز و بذری از کشاورزان در ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت نکرده اند جهت تحویل گندم خود به مراکز خرید مراجعه نکنند.
وی افزود: کشاورزان علاقه مند به عرضه گندم مازاد و بذری می توانند با در دست داشتن کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی به مراکز خرید در زنجان مراجعه کنند.

برچسب‌ها گندم کشاورزی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم کشاورزی زنجان گندم کشاورزی زنجان خرید تضمینی گندم مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است