Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، جمال معتمدی زاده از اجرای مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکین بدهکار برق در شهرستان‌های ۹ گانه این استان با مشارکت ۱۸۰ نفر از پرسنل این شرکت در قالب ۶۷ گروه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

وی گفت: مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکین بدهکار برق برای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر و با هدف وصول حداکثری مطالبات معوق در نواحی ۹ گانه استان با مشارکت پرسنل واحدهای معاونت مشترکین، اتفاقات، عملیات و همه پیمانکاران حوزه‌های وصول مطالبات، نصب کنتور و برق‌های غیر مجاز با رعایت تکریم مشترکین بدهکار برق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مطالبات این شرکت از مشترکین بدهکار خود در این استان را ۱۹۴ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: ۴۳ درصد مطالبات معادل ۸۴ میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های اداری با عنوان تعرفه عمومی است.

معتمدی زاده گفت: مشترکین خانگی با ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درصدی معادل ۲۳ درصد بدهی‌های این شرکت را بخود اختصاص داده اند.

وی، میزان بدهی مشترکین تجاری به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معادل ۱۸ درصد مطالبات این شرکت از مشترکین خود برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکین صنعتی در این استان ۱۳ درصد بدهی‌ها معادل ۲۶ میلیارد تومان را بخود اختصاص داده اند و مابقی مطالبات این شرکت مربوط به تعرفه کشاورزی با کمترین مبلغ و درصد بدهی است.

معتمدی زاده با بیان اینکه مشترکین برق شهرستان بویراحمد با ۸۱ میلیارد تومان و ۴۲ درصد بدهی‌ها بیشترین مطالبات این شرکت را دارند، بیان کرد: مشترکین برق در شهرستان گچساران ۲۹ درصد معادل ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را از آنِ خود کرده‌اند.

وی گفت: مشترکین برق در شهرستان کهگیلویه با ۱۲ درصد بدهی‌ها معادل ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در رتبه سوم مشترکین بدهکار به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد قراردارند و مشترکین برق شهرستان دنا با ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با پنج درصد بدهی‌ها در جایگاه چهارم بدهی‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهی مشترکین برق شهرستان چرام را هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با چهار درصد بدهی ذکر و یادآورشد: در شهرستان باشت هم مشترکین برق مبلغی به میزان هفت میلیارد تومان با سه درصد بدهی‌ها بدهکار هستند.

معتمدی زاده گفت: مشترکین برق در شهرستان بهمئی هم با پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و با سه درصد بدهی‌ها در جایگاه هفتم بدهکاران برق استان قرار دارد.

وی، روش‌های پرداخت بدهی برق مشترکین را مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین شرکت توزیع در نواحی، دفاتر پیشخوان، ارسال شناسه قبض به سر شماره ۳۰۰۰۷۵۱۲۱، استفاده از اپلیکیشن برق من، استفاده از برچسب‌های QRcode نصب شده و یا مراجعه به پورتال اینترنتی شرکت توزیع برق استان، به آدرس billing.kbedc.ir عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۸۰ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۲۲۰ هزار مشترک آن را مشترکین روستایی تشکیل می‌دهند

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شركت توزيع نيروی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شركت توزيع نيروی برق مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد مشترکین بدهکار برق مطالبات این شرکت برق در شهرستان میلیارد تومان میلیون تومان وصول مطالبات درصد بدهی ها مشترکین برق معتمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها