Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از شب گذشته شایعه‌هایی مبنی بر گران شدن مرغ و تخم مرغ در کاشان مطرح شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغ گوشتی کاشان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قیمت گوشت مرغ درجه بی (گرید B) برای مصرف‌کننده ۲۹ هزار و ۵۵۰ تومان است و هرگونه افزایش قیمت مرغ تخلف محسوب می‌شود.

علیرضا جمشیدی با تاکید بر اینکه هیچگونه مشکلی برای تامین گوشت مرغ در کاشان وجود ندارد، افزود: مرغ زنده به حد کافی در شهرستان موجود است و با توجه به دریافت یارانه دولتی از سوی تمامی مرغداران، مشکلی برای تامین نهاده‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت‌تعانی مرغ تخم‌گذار کاشان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرستان از لحاظ تولید، تامین و توزیع تخم مرغ هیچگونه مشکلی ندارد و طبق روال قبل با قیمت مصوب توزیع می‌شود. 

مهران دباغ تصریح کرد: بر این پایه، با هرگونه گران‌فروشی از سوی واحدهای صنفی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

همچنین رییس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به برگزاری نشست‌های هماهنگی با اتحادیه‌های مرغ گوشتی و مرغ تخم‌گذار کاشان بر عزم جدی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای بازرسی و کنترل بازار کالاهای اساسی در این شهرستان تاکید کرد.

توزیع روغن نباتی در ۱۸۰ واحد صنفی کاشان

مظلومی خاطر نشان کرد: شب گذشته مقدار قابل توجهی روغن مخصوص سرخ کردنی و پخت و پز بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ۱۸۰ واحد صنفی کاشان توزیع شده و از این بابت نیز هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

هم‌اکنون قیمت هر شانه تخم‌مرغ در کاشان برای مصرف کننده ۴۲ هزار و ۹۰۰ تومان است. 

کاشان با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی روغن سرخ کردنی گوشت مرغ تخم مرغ روغن خوراکی کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی روغن سرخ کردنی گوشت مرغ وزارت جهاد کشاورزی روغن سرخ کردنی گوشت مرغ تخم مرغ روغن خوراکی کاشان مرغ در کاشان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بررسی میزان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و بررسی نحوه اجرای احکام دادگاه موضوع قلع و قمع بنا و اعاده وضعیت اراضی کشاورزی به حالت سابق در دستور کار این بازدید قرار داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی مهریز گفت: جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

محسنی الحسینی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست سازمان جهاد کشاورزی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سعی خواهیم کرد هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم.

وی افزود: از همشهریان محترم نیز خواهشمندیم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!