Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله‌گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه علاوه بر شهر قروه، شهرهای مالوجه، دلبران ، سریش آباد و دزج از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: تعداد ۱۲۳ روستا در شهرستان قروه قابلیت گازرسانی دارند که از این تعداد ۱۲۱ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و در ۲ روستا عملیات شبکه گذاری در حال انجام است که با اتمام آن، تمام روستاهای حوزه این شهرستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ تعداد یک هزار و ۵۴۹ مشترک جدید در شهرستان قروه جذب شد و اکنون در مجموع تعداد کل مشترکان شهری و روستایی این شهرستان به ۵۳ هزار و ۵۲۷ رسیده است که از این تعداد، ۳۸ هزار و ۱۲۹ اشتراک شهری و ۱۵ هزار و ۳۹۸ اشتراک روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان طول خطوط شبکه توزیع و تغذیه گاز شهرستان قروه را یک هزار و ۱۴۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای اتمام گازرسانی روستایی در قروه بکار می‌گیریم تا همه مشترکان از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

فعله‌گری با اشاره به اینکه اکنون یک هزار و ۴۸۰ روستای استان از گاز طبیعی برخوردار است، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال جاری به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

در حال حاضر ۵۸۵ هزار مشترک در بخش های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷.۵ درصد جمعیت روستایی استان کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران کردستان گاز رسانی قروه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران کردستان گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران کردستان گاز رسانی قروه گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام