Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام معظم رهبری صبح امروز در دیدار معلمان فرمودند: برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را آرمانهای انقلاب را به درستی منتقل کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار معلمان فرمودند: برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را آرمانهای انقلاب را به درستی منتقل کند به این نسل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند. این دوازده سال بهترین فرصت است. خب این رسالت آموزش و پرورش است، رسالت معلمین، ببینید خیلی کار بزرگی است،  این خیلی کار عظیمی است، این فقط یک تعلیم عادی و معمولی نیست این تعلیم بنیادین است. 

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آیت الله خامنه ای انقلاب جمهوری اسلامی برنا برای جمهوری اسلامی دوازده سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دانش آموزانی که با نقش آفرینی خود در فعالیت های مدرسه و کلاس در قالب وزارتخانه، محور تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

سجاد ابراهیم آبادی آموزگار پایه ششم شهرستان بم، با اجرای طرحی ، مسئولیت پذیری دانش آموزان را به گونه ای هدایت شده برنامه ریزی کرده است.

این طرح از بین ده هزار طرح آموزشی کشور حائز رتبه برتر شد و این معلم ایده پرداز هم معلم برتر کشور شناخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد