Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز قربانی صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرده است...

سرمربی تیم فوتبال رایکا بیان کرد عدالت در فوتبال ایران نیست و دارا و ندار در قضاوت داوران تاثیر دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پیروز قربانی پس از تساوی رایکا مقابل مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول با اشاره به مشکلاتی که برای حضور تماشاگران بابلی در ورزشگاه ایجاد شد، اظهار داشت:

این مردم لیاقت خیلی بیشتر از این‌ها را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که از دست ما برمی‌آید این است که بگوییم و مسئولین هم گوش ندهند! جا کم بود و ناظر بازی هم حق داشت. شرایط برای نشستن خطرناک شده بود که نیمه دوم با تاخیر آغاز شد. باید فکری کنند. مشابه بابل را واقعا درشهرهای دیگر کم دیدم. این همه تماشاچی می‌آید. تماشاچی که بلد است تشویق کند. شاید این شرایط را فقط در استقلال دیده بودیم. برایم باعث افتخار است که در این تیم کار می کنم.

سرمربی رایکا در خصوص کیفیت تیمش در این دیدار عنوان کرد:

بازی آنطور که دلم می خواست نبود. چون 7-6 بازیکن اصلی ما متاسفانه در طول هفته گذشته به دلیل محرومیت یا مصدومیت درا ختیارمان نبودند. اهل بهانه نیستم اما سیستم و تاکتیک ما چیز دیگری بود. روز بازی به خاطر نبودن 5-4 بازیکن، آن شکلی که از تیم دوست داشتم را نتوانستیم ببینم. فقط و فقط به دنبال این بودیم که با تعویض ها وصله پینه کنیم. متاسفانه دستمان خالی بود. البته این اتفاق برای این بازی نیست. بالغ بر 16-15 بازی است که فقط با 14-13 نفر بازی می‌کنیم. بهانه گیر نیستم اما از این به بعد می‌خواهم بهانه بیاورم چون واقعا به من فشار می‌آید. هرکاری می‌کنیم کار تیم به دلیل نبود بازیکن در نمی‌آید. مقابل مس کرمان هم همینطور بود. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی کل مجموعه در اختیارمان نبود.

وی در مورد اینکه تیمش با متوقف کردن یک مدعی قهرمانی نشان داد جایگاهش در انتهای جدول نیست، عنوان کرد:

بارها به بچه‌ها گفته‌ام جدول بیانگر توان و فاصله فنی تیم ما نیست. متاسفانه تیم ما به دلیل برخی مشکلاتی که هنوز هم آن‌ها را داریم، در یک شرایطی گرفتار شد و نتوانست آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد. اگر بخواهم همه را بگویم به اندازه مثنوی هفتاد من، کاغذ می‌خواهد. نه وقتش هست و نه حوصله اش را دارم که بگویم. آدمی نیستم که بهانه بگیرم.

قربانی گفت:

فکر می‌کنم الان بهترین دستاورد رایکا این است که چند بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کرده است. لیست نفرات ما در اول فصل را ببینید و با الان مقایسه کنید. بازیکنانی که پای آن‌ها ایستادیم الان در سطح بالا بازی می‌کنند. این شرایط می‌تواند آینده فوتبال بابل را تضمین کند. امیدوارم باشگاه برنامه داشته باشد که این بازیکنان را حفظ و از آن‌ها استفاده کند. پِرتی آن را من پیروز قربانی دادم و پای آن‌ها ایستادم. الان بازیکنان ما واقعا خوب بازی می‌کنند. امیدوارم تیم ما توان حفظ این بازیکنان را برای سال بعد داشته باشد. 

سرمربی رایکا در خصوص شرایط جدولی این تیم گفت:

شرایط ما در جدول ایده آل نیست اما شخصیت من و تیمم به گونه ای نیست که اینجای جدول باشیم. امیدوارم در 5 بازی آینده بتوانیم شرایطمان را از این بهتر کنیم. مطمئنا اتفاقات خوبی می‌افتد.

وی در مورد اینکه آیا سهمیه بابل در لیگ آزادگان حفظ می‌شود، عنوان کرد:

صددرصد، ان‌شاالله تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. باید این اتفاق بیفتد.علیرغم همه مشکلات وظیفه ما خیلی سنگین است که این کار را انجام بدهیم.

قربانی در مورد داوری دیدار با مس کرمان، اظهار داشت:

داوری خوب بود. باید یاد بگیریم که در مورد داوری حرف نزنیم ولی به نظرم یک پنالتی می‌توانست به نفع ما بگیرد. دوست دارم به همه احترام بگذارم اما بعضی اوقات واقعا خیلی به من فشار می‌آید. کاش آن پنالتی گرفته می‌شد. صحنه‌ای که دیدم، اگر در کرمان و در محوطه جریمه ما اتفاق می‌افتاد، شک نکنید داور پنالتی می‌گرفت. واقعیت است و باید قبول کنیم. عدالت در فوتبال ایران نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع دارا و ندار در نحوه قضاوت داوران تاثیر دارد، گفت:

صددرصد. نمی‌خواهم خیلی این مساله را باز کنم چون بار حقوقی دارد. امیدوارم اینطور نباشد ولی باید قبول کنیم. بحث دارا و ندار نیست. کل فوتبال دنیا همین است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! کادرفنی گران قیمت پرسپولیس با پاداش، بدون جریمه! آغاز زودتر از موعد تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ رکورد درآمد بلیط فروشی تاریخ کوپا ایتالیا در دیدار یوونتوس و اینتر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیروز قربانی دارا و ندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟

در اینکه انتخاب موسیقی بر مبنای سلیقه شخصی افراد است و شاید درباره تعریف موسیقی مناسب در فضای معین به تعریف مشخصی نرسیم، شکی نیست؛ اما اینکه قبل از شروع یک فوتبال پر هیجان برای تماشاچیان در استادیوم آواز علیرضا قربانی پخش کنیم، قطعا کج‌سلیقگی است!

به گزارش ایسنا، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران