Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، خدابخش عرب سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون قیمت روغن هیچ تغییری نداشته است و به همان قیمت سال گذشته عرضه می‌شود.

وی افزود: نخستین مرحله از روغن سهم استان سمنان برای سال جاری به میزان ۶۳۹ تن ویژه پخت‌وپز و ۲۵۶ تن ویژه سرخ کردن به استان ابلاغ شده و به‌مرور در حال انتقال و توزیع در بازار به‌صورت مویرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: البته جریان تأمین و عرضه برای روغن برای در روزهای آینده بهتر می‌شود و در حال رصد شرایط هستیم و با توجه به تأمین سهم استان وضع بهتر خواهد شد و قیمت هم چه در استان و چه در کشور کماکان طبق گذشته است و افزایش قیمتی نداشته‌ایم؛ اگر تصمیم‌گیری جدیدی در کشور اتخاذ شود، در اسرع وقت به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عرب خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین و عرضه روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بنا به تقسیم‌کاری که در کشور انجام‌ شده است، باید از طریق مدیران این فروشگاه صورت گیرد که این مهم رصد و ارزیابی می‌شود که تأمین و عرضه در این فروشگاه‌ها به‌موقع انجام شود.

وی گفت: در زمینه مشکلات عرضه ماکارونی هم افزایش قیمت آرد صنف و صنعت در روزهای اخیر اتفاق افتاد و این افزایش قیمت روی افزایش تقاضا تأثیر داشت؛ ضمن اینکه تأمین و عرضه ماکارونی اگرچه کم در حال انجام است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: افزایش قیمت برای ماکارونی فقط در شرایطی برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مجاز است که ماکارونی با آرد قیمت جدید تولید شده باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت ماکارونی قیمت روغن توزیع روغن در بازار افزایش قیمت تأمین و عرضه استان سمنان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان