Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت تأکید کرد که قیمت بنزین به هیچ‌وجه تغییر نخواهد کرد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در طرح جدید دولت برای عادلانه‌سازی نظام توزیع یارانه‌ها، بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نیست.

وی افزود: همان‌طور که رئیس‌جمهوری اعلام کرد، هیچ‌گونه تغییر قیمتی در نان، بنزین و دارو نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا اموال خود را در سامانه‌ ثبت اموال مسئولان‌ ثبت کرده‌اید یا نه؟ گفت که فهرست اموالش را در این سامانه ثبت و اعلام کرده‌ است.

اوجی درباره کاهش خرید نفت چین از ایران گفت: ما هیچ‌گونه کاهشی در این زمینه نداشتیم و بلکه مشتریان جدید و ظرفیت‌های تازه‌ای در این عرصه هم پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به سفر اخیرخود به آمریکای لاتین، تصریح کرد: در این سفر بازارهای خوبی برای صادرات نفت و صدور خدمات فنی و مهندسی و استفاده از ظرفیت‌های پالایشی این کشور شناسایی شد و بی‌شک در بحث صادرات اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

منبع: شانا

کلیدواژه: جواد اوجی بنزین یارانه وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم) خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم) بنسو سورال از تجربه بازی در «مست عشق» می گوید (فیلم)

دیگر خبرها

  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد