Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در حالی که از شب گذشته نامه و لیست قیمتی در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط با افزایش قیمت انواع قیمت مواد غذایی از جمله مرغ و تخم مرغ و شیر دست به دست می‌شود که این لیست صرفا قیمت‌های کارشناسی پیشنهادی است که هنوز نهایی و مصوب نشده و پس از آغاز طرح جدید هدفمندی یارانه ترجیحی طی دو ماه آینده و در صورت عدم امکان خرید محصولات پروتئینی با کالا برگ الکترونیک در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این نامه در شبکه‌های اجتماعی اما نگرانی‌هایی برای مردم  و واکنش‌هایی میان تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات پروتئینی در بازار ایجاد کرده است.

این در حالی است که مدیرعامل اتحادیه دامداران چندی پیش با بیان اینکه معادل ۳ هزار میلیارد تومان تخصیص ارز نهاده‌ها انجام شده است، گفت: ارز نهاده‌های دامی برای فروردین، اریبهشت و خرداد نیز با دلار ۴۲۰۰تومانی تأمین شد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران نیز روز گذشته در این مورد گفت: با وجود اعلام رئیس‌جمهور درباره هدفمندی کالاهای اساسی، با دستور وزیر جهاد کشاورزی نهاده‌های دامی در ماه‌های آینده نیز قطعاً با ارز دولتی میان عشایر توزیع می‌شود.

محمد قربانی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی درباره این لیست قیمتی اظهار کرد: مرجع اعلام قیمت کالاهایی که ارز ترجیحی دریافت می‌کردند و در صورتی که با هدفمندی یارانه آزاد بشود تنها سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است که می تواند قیمت ها را اعلام کند.  

وی افزود: قیمت شیرخام توسط شورای قیمت گذاری وزارت جهاد کشاورزی تعیین می‌شود که تا به امروز جلسه ای برای تعیین قیمت شیر خام برگزار نشده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: قیمت انواع شیر پاستوریزه، انواع ماست، گوشت، مرغ و تخم مرغ و انواع روغن توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام می‌شود که این سازمان نیز تغییر قیمتی اعلام نکرده است.

وی تصریح کرد: سازمان حمایت در صورت ایجاد هرگونه تغییر قیمت این کالاها و تصویب آن در ستاد تنظیم بازار،  آن را به طور رسمی و برای اجرا به تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام می کنند.

قربانی گفت: مردم هرچیزی را که در فضای مجازی می بینند باور نکنند زیرا احتمال کذب بودن آن وجود دارد.

کد خبر 675716 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی مرغ کالاهای اساسی تخم مرغ گرانی وزارت صنعت، تجارت و معدن لبنیات - شیر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی مرغ کالاهای اساسی تخم مرغ گرانی وزارت صنعت تجارت و معدن لبنیات شیر وزارت جهاد کشاورزی تولید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند

آفتاب‌‌نیوز :

از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام برده می‌شد؛ شایعاتی که در روز‌های اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟