Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@00:53:13 GMT

دعوت به شامی ساده و بی تکلف اما هولناک

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۸۸۶۰

دعوت به شامی ساده و بی تکلف اما هولناک

به گزارش همشهری آنلاین، پیش‌فروش سه روز نخست نمایش «شام آخر»، اثری جدید از مسعود دلخواه، آغاز شد.

آهنگساز و گروه طراحانی که مسعود دلخواه را در اجرای این نمایش یاری می‌کنند عبارتند از آرمان پارسیان (آهنگساز)، فطیما زعفرانی (طراح صحنه و لباس)، محمدمهدی سامی‌منش (طراح نور) و امیرعباس حاتمی (طراح گریم).

دلخواه، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است و طی سال‌های گذشته نمایش‌هایی چون «مفیستو» در سالن اصلی تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش دیگر را روی صحنه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نمایش «شام آخر»، در کنار گروه بزرگی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان، از حضور چند بازیگر باتجربه چون کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد.

دلخواه درباره این نمایش که از ۲۶ اردیبهشت‌ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، گفت: «نمایشنامه «شام آخر» براساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و همین‌طور چندین منبع دیگر نوشته شده است. این نمایش همان‌گونه که از نامش برمی‌آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح(ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است.

نمایش «شام آخر» با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه‌موزیکال، توسط بیش از ۳۰ بازیگر و خواننده و نوازنده به کارگردانی مسعود دلخواه اجرا می‌شود. پیش از این حضور عرفان شیرنگی (مدیر تولید)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر امور رسانه و روابط‌عمومی)، علی عفیفی (عکاس)، میثم زرقانی (استودیو آرت کات، طراح تیزر)، و حسام صلاحی‌نژاد و نازنین یار (مسئول فضای مجازی) در این نمایش قطعی شده بود.

کد خبر 675720 برچسب‌ها نمایش تئاتر تماشاخانه ایرانشهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایش تئاتر تماشاخانه ایرانشهر شام آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دیدار در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شدو شاگردان پیمان ولی پور علی رغم اینکه نیمه اول را به حریف واگذار کردند، اما با تلاش فراوان و تشویق‌های بی امان تماشاگران، امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کردند و توانستند در کوارتر سوم بازی را به تساوی بکشاند و در کوارتر چهارم کار را یک‌سره کنند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ به نفع فرش مشهد به پایان رسید.

جوانان فرش مشهد پنجشنبه آز ساعت ١٧ در سالن حمیدی رودر روی کاله قرار خواهند گرفت

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت