Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر محمدرضا دشتی اردکانی روز چهارشنبه در جمع مسئولان و شرکت کنندگان جشنواره افزود: برگزاری مکرر اینگونه برنامه‌های فرهنگی و وزشی نقش مهمی در توسعه امور گردشگری و شناسایی استعدادها و معرفی بهتر مناطق به عموم علاقه مندان و گردشگران است.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره که برای نخستین بار در استان یزد انجام شده توجه و بهره برداری از یک ظرفیت بسیار بالای گردشگری ورزشی در این منطقه است و حضور ورزشکاران و صخره نوردان از ایران و چندین کشور خارجی در کنار دیدار از فرهنگ اسلامی- ایرانی و جاذبه های تاریخی و طبیعی اردکان الگوی خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری جشنواره نقطه آغاز توسعه گردشگری ورزشی در سایر رشته های ورزشی و پیوند آن با گردشگری و فرهنگ منطقه است و همچنین شاهد رشد روزافزون توسعه گردشگری ورزشی در اردکان و تمامی قسمت های کشور باشیم. 

دشتی گفت: حوزه گردشگری بسیار پویا و پر ظرفیت است و اینکه ظرفیت‌های متعددی در گردشگری کشور در مناطق مختلف از جمله اردکان وجود داشته باشد ولی بلااستفاده بمانند، مشکلی را حل نخواهد کرد ولی بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه گردشگری از جمله ایجاد سایت های گردشگری ورزشی با حمایت مادی و معنوی از این امر می تواند علاوه بر ایجاد ظرفیت های یاد شده در حوزه ملی و بین المللی به ایجاد اشتغال کمک کند.

نخستین جشنواره بین‌المللی صخره‌نوردی با حضور ۴۰۰ نفر از صخره‌نوردان ایران و جهان از ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی استان یزد پیگیری می‌شود .

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

برچسب‌ها یزد وزارت ورزش و جوانان اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد وزارت ورزش و جوانان اردکان یزد وزارت ورزش و جوانان اردکان گردشگری ورزشی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند