Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ المیرا نقی زاده سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران اظهار کرد: یکی از معضلات بهداشتی پایتخت، نگهداری و عرضه دام و طیور بدون مجوز در محدوده شهری به ویژه مناطق مسکونی است که ضمن ایجاد مزاحمت برای ساکنان منطقه به لحاظ نداشتن مجوزهای لازم از شبکه دامپزشکی و عدم تاییدیه سلامت دام و طیور، سلامت شهروندان را با تهدید جدی مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس در راستای احقاق حقوق عامه، جمع آوری دام و طیور از سطح شهر در دستور کار دادسرای ناحیه ۲۶ تهران قرار گرفت و این برنامه با همکاری ریاست شبکه دامپزشکی شهر تهران، بازرسان مرکز بهداشت جنوب و ماموران شهرداری، در منطقه ۱۰ تهران عملیاتی شد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: این طرح در روزهای آینده در سایر مناطق تهران با همکاری شبکه دامپزشکی شهر تهران و شهرداران مناطق مربوطه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون دادستان تهران دام و طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران