Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک : روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقرهای تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:در پی شرارت های اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در اعزام تیم های تروریستی برای نفوذ و انجام عملیات های ضدامنیتی و خرابکارانه در خاک کشورمان،با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، یک تیم مسلح تروریستی، در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و تمامی اعضای این تیم تروریستی ۵ نفره در شهرستان بانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش درپی اعترافات اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه و شوم خود علیه ایران اسلامی، از صبح امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه پایگاه‌ها و مقرهای تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.

مقام های اقلیم کردستان عراق در نخستین اظهار نظر خود پس از عملیات توپخانه‎ای سپاه پاسداران علیه مواضع گروه‎های تروریستی در این منطقه اعلام کردند که محل مورد هدف، ارتفاعات برزین در اطراف منطقه سیدکان از توابع سوران بوده است.

جزئیات بیشتر ازحمله امروزصبح سپاه به مقرتروریستها

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درارتباط زنده جزئیات بیشتری ازحمله امروز رزمندگان سپاه به مقر تروریستها در اقلیم شمال عراق را اعلام کرد.

سردار سرتیپ پاسدار خلیل زاده درارتباط زنده با شبکه خبر اعلام کرد : نیروی زمینی سپاه قبلا به تروریستها هشدار داده بود که درصورت کوچکترین شرارت محلهای استقرار انها و منشا شرارت منهدم خواهد شد .

وی با بیان اینکه اخیرا یک تیم تروریستی از اقلیم شمال عراق جهت انجام اقدامات ضدامنیتی وارد شمالغرب کشورو حوزه مسئولیتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا شده بودکه بدون هیچ اقدامی وباهوشیاری رزمندگان این قرارگاه دستگیرشدند افزود : بنابراین صبح امروز مقرگروههای تروریستی در خاک اقلیم شمال عراق با حملات توپخانه و موشک مورد هدف قرارگرفت و منهدم شد و تلفات قابل ملاحظه ای به این گروهکها وارد شد .

سردار خلیل زاده افزود: ما بر گروههای تروریستی درانسوی مرزها اشراف اطلاعاتی داریم ودرانهدام انها درنگ نخواهیم کرد .

وی با بیان اینکه درحمله صبح امروز چندین مقر مورد حمله موشکی و توپخانه ای قرارگرفت افزود : تلفات تروریستها پس از بررسی اعلام می شود .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران سپاه اربیل کردستان عراق یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه اقلیم شمال عراق تیم تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان