Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه عجیبی که مرغ پخته را به خنده می اندازد، دستمایه توهین و بازی با آبروی یک سرمربی و بازیکنش شده است

پس از قطع همکاری باشگاه نساجی با ساکت الهامی و انتشار یک بیانیه عجیب از سوی باشگاه که به جای شفاف سازی باعث شایعه پراکنی شد، شاهد اتفاقات شرم آوری در فضای مجازی هستیم.

به گزارش طرفداری، پس از اتفاقی که روز گذشته در تمرین نساجی رخ داد، باشگاه نساجی تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکت الهامی به دلیل اتفاقاتی که پس از بازی با آلومینیوم در تهران و اراک رخ داد، از مدیران باشگاه دلخور بود. او اعتقاد دارد که مدیران باشگاه از او حمایت نکرده اند آن هم در حالی که در اراک هواداران آلومینیوم به او توهین کرده اند. همچنین شایعاتی که هرچند وقت یک بار در خصوص تغییر سرمربی در باشگاه نساجی به گوش می رسد، دیگر دلیل ناراحتی ساکت الهامی بود. ساکت الهامی از این اتفاقات دلخور بود، در رختکن عصبانی شد و در این خصوص صحبت هایی کرد. از اینکه چه صحبت هایی در رختکن تیم شده فعلا می گذریم اما این شایعه چطور گسترش یافت و چرا باید هواداران فوتبال به چنین شایعه ای دامن بزنند؟

شایعه از کجا آب می خورد؟ سناریو اول؛ برداشت خوشبینانه!

مدتها قبل از اینکه صابر حردانی به نساجی بیاید، وویسی در فضای مجازی پخش شد که یکی از مربیان حردانی خطاب به این بازیکن جمله ای ناشایست گفت که بی ارتباط با شایعه به راه افتاده در فضای مجازی نیست. می توانم تصور کنیم برخی کانال های تلگرامی برای وایرال شدن و بازدید گرفتن از این وویس استفاده کرده و این شایعه را به راه انداختند. نتیجه اش چه شد؟ متاسفانه توهین و شوخی های زشت که در فضای مجازی با صابر حردانی و ساکت الهامی شد.

سناریو دوم؛ برداشت بدبینانه!

ببینید این سناریو چیست که ما آن افتضاح سناریو اول را خوشبینانه می دانیم. سناریو دوم می گوید افرادی برای منافع خود و تخریب تیمی که اولین قهرمانی تاریخش را به دست آورده این شایعه را به راه انداخته اند. متاسفانه فعلا نمی توان جزییات بیشتری از این اتفاقات گفت.

هرکدام از این دو سناریو که صحت داشته باشد، از شما می خواهیم عبارات پایانی این یادداشت را چند بار بخوانید:

 

کسانی که برای این سرمربی و بازیکن کامنت گذاشتند، یک لحظه خودشان را جای آنها یا حتی خانواده آنها بگذارند. ببینید به قیمت چند ثانیه خنده چطور با شخصیت افراد بازی می کنید آن هم با فرمان کانال های تلگرامی که حتی از آوردن اسم شان شرم داریم و با آبروی بسیاری بازی کرده اند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! کادرفنی گران قیمت پرسپولیس با پاداش، بدون جریمه! آغاز زودتر از موعد تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ رکورد درآمد بلیط فروشی تاریخ کوپا ایتالیا در دیدار یوونتوس و اینتر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فضای مجازی ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها

به گزارش "ورزش سه"، باز هم سعید آقایی و باز هم اصفهان؛ او دوره مهمی از فوتبال خود را در این شهر و زمین‌هایش سپری کرده و با حال و هوای فولادشهر کاملا آشنا است. سعید آقایی دفاع چپ خوش تکنیک نساجی مازندران این روزها در تمرینات این تیم با جدیت کار خود را پیگیری می‌کند. بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان به نظر دوباره در مسیر اوج قرار گرفته و در دیدارهای قبلی نساجی بخشی از پازل فنی الهامی بود. آقایی زاده تبریز است و پیش از پیوستن به جمع سرخپوشان شمال در تیم تراکتور توپ می‌زد. 

آقایی در دیدارهای قبلی به عنوان یار تعویضی به زمین رفت اما در پیروزی حساس نساجی مقابل تراکتور در وطنی قائمشهر در ترکیب ثابت این تیم شمالی بود. سعید در این هفته‌ها به فرم خوب خود نزدیک شده و در دیدار برابر تراکتور دو بار دروازه این تیم را با تکل به موقع و سد توپ، نجات داد.

در تصاویر و ویدیوهای تمرینات شاگردان الهامی در این روزها، آقایی آماده و سرحال نشان میدهد و با تمام توان تمرین می‌کند. به ویژه اینکه مدافع چپ جوان نساجی مرصاد سیفی از بند مصدومیت رها شده و رقیبی جدی برای آقایی در این پست است. شمالی‌ها روز امروز باید مقابل ذوب‌آهن در اصفهان صف آرایی کنند.

در شرایطی که جنگ بقا شدتی بیشتر از جنگ قهرمانی دارد، تجربه امثال سعید آقایی به شدت به کار نساجی خواهد آمد، آن هم در مسابقه‌ای که ضربان قلب همه از همان ابتدا در بالاترین حد خود قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!