Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:40:06 GMT

اعتبار طرح‌های قرآنی استان اردبیل واریز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۱۱۴

اعتبار طرح‌های قرآنی استان اردبیل واریز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی طاهری روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: این مبلغ در مجموع به میزان یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات جدول ۱۷ به حساب موسسه‌های قرآنی استان اردبیل واریز شده است.

وی افزود: طرح‌های کمیته جدول ۱۷ قانون بودجه کل کشور به منظور برنامه‌ریزی برای بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص طرح‌های ارائه شده توسط اشخاص حقوقی غیردولتی (موسسه‌های فرهنگی، هنری و دینی) با رویکرد رفع و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه به طور قطع به کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد بهتر نوجوانان و جوانان منجر خواهد شد.

پیش از شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۰۰ موسسه و خانه قرآنی در استان اردبیل فعالیت داشتند.

برچسب‌ها استان اردبیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل قرآن کریم اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل قرآن کریم استان اردبیل قرآن کریم اعتبار استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد