Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بین‌المللی جام جهان پهلوان عبدالله موحد در رده سنی نوجوانان از روز گذشته به میزبانی مازندران آغاز شده و شهرستان آمل میزبان یکی از رویدادهای مهم ورزشی است.

حدود ۱۸۰ کشتی گیر داخلی و خارجی دومین روز مسابقات را از صبح امروز آغاز کردند و رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات در اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۵ و ۱۱۰ کیلوگرم با رویارویی کشتی‌گیران آزادکار در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تیم داخلی از جمهوری اسلامی ایران به همراه کشتی‌‌گیران نوجوان ارمنستان و تاجیکستان در این آوردگاه با هم سرشاخ می‌شوند هرچند ‌کشورهای آذربایجان و ازبکستان که از قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده ولی با عدم حضور، انصراف خود را اعلام کردند.

نفرات برتر پنج وزن نخست شامل اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم از ۱۰ رده وزنی این مسابقات در روز نخست مشخص شد و کشتی‌گیران ایرانی نقش زیادی در مدال‎اوری داشتند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور به همراه مجید ترکان مسؤول کمیته فنی و اعضای کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از نزدیک نظاره‌گر رقابت ورزشکاران هستند.

به گزارش فارس، عبدالله موحد از نوابغ کشتی جمهوری اسلامی ایران و دارنده ۶ مدال طلای المپیک و جهان در کشتی آزاد است و مدال طلای المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی و ۵ مدال طلای قهرمانی جهان در سال های ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۶۷، ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ در کارنامه این نابغه مازندرانی کشور کشورمان به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد جام عبدالله موحد محسن کاوه کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید