Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:36:24 GMT

معرفی و بررسی سیستم حسابداری سپیدار

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۲۳۱

معرفی و بررسی سیستم حسابداری سپیدار

سیستم حسابداری مجموعه‌ای از فرآیندهای حسابداری با رویه‌ها و کنترل‌های یکپارچه است. - اخبار بازار -

هدف یک سیستم حسابداری ثبت تراکنش‌های تجاری، خلاصه‌کردن آن تراکنش‌ها و ایجاد گزارش‌هایی است که می‌تواند توسط تصمیم‌گیرندگان برای نظارت، تجزیه‌وتحلیل و بهبود عملیات استفاده شود. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی سیستم حسابداری سپیدار بپردازیم وویژگی‌ها و قابلیت‌های این سیستم را توضیح دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید.

آیا استفاده از سیستم حسابداری برای شرکت‌ها ضرورت دارد؟

دلیل اصلی اینکه شرکت‌ها باید از سیستم‌های حسابداری استفاده کنند، ردیابی هزینه‌ها، درآمدها و سایر فعالیت‌ها است. هرچه اندازه یک کسب‌وکار بزرگ‌تر باشد، جریان نقدی نیز سریع‌تر خواهد بود و شامل پول زیادی می‌شود. انجام محاسبات به صورت دستی، داده‌ها را در برابر خطا آسیب‌پذیر می‌کند که به ضرر شرکت تمام می‌شود. بنابراین استفاده از سیستم حسابداری به حداقل رساندن و حتی اصلاح خطاهای انسانی و افزایش دقت مدیریت مالی کمک می‌کند.

یک سیستم حسابداری  معمولاً حوزه‌های عملکردی اصلی یک سازمان، از جمله خرید کالا و خدمات، فروش کالاهای مختلف، پرداخت به کارکنان برای دستمزدهای دریافتی و فعالیت‌های تامین مالی مانند دریافت بدهی، فروش سهام و پرداخت را پوشش می‌دهد.

اجزای خاص یک سیستم حسابداری شامل حساب‌های پرداختنی، صورتحساب‌ها، حساب‌های دریافتی، دارایی‌های ثابت، موجودی کالا و حقوق و دستمزد است.

مزایای خرید سیستم حسابداری چیست؟

یک سیستم حسابداری به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های مالی تجاری مقیاس‌پذیر با عملکردهای تحلیلی قابل اعتماد تهیه کنید. با یک سیستم متمرکز، کسب‌وکارها می‌توانند کل امور مالی، از درآمد گرفته تا مانده‌های نقدی و حساب‌های پرداختنی و دریافتنی را نظارت کنند.

علاوه بر این، برنامه‌های حسابداری در تهیه گزارش‌های مالی بسیار مفید هستند، که عنصر مهمی در اجرای عملیات تجاری محسوب می‌شوند. قبل از به‌وجود آمدن سیستم حسابداری، هر کارمندی باید تمام وظایف مالی را با روش دستی انجام می‌داد که این کار تهیه صورت‌های مالی را غیرعملی می‌کرد.

مدیریت مخارج و یا هزینه‌ها

 مقدار وجوه نقدی که در ازای دریافت کالا یا خدمات از شخص یا شرکت دیگری از شرکت خارج می‌شود، هزینه یا همان مخارج است. در نرم‌افزارهای حسابداری قدیمی و یا با سیستم دستی مانند اکسل، لازم است هر هزینه را به صورت دستی وارد کنید؛ در حالی که یک سیستم حسابداری خودکار، امکان ورود سریع، طبقه‌بندی و تعادل خودکار هزینه‌ها را فراهم می‌کند.

ثبت و صدور فاکتورها

 ایجاد یک فاکتور با ظاهر حرفه‌ای بخش مهمی از ایجاد تصویر مثبت برند و ایجاد اعتماد در مشتریان است. امروزه برخی از سیستم‌های حسابداری، امکان ایجاد فاکتور فوری را با قابلیت سفارشی‌سازی و پیگیری خودکار صورتحساب‌های پرداخت شده و درآمد فراهم می‌کنند.

تامین مالی

منظور از تامین مالی، تمام بدهی‌های تجاری، اعم از حساب‌های پرداختنی، وام‌های بانکی گرفته شده برای حمایت از کسب‌وکار، وام مسکن و غیره است. یک سیستم حسابداری این بدهی‌ها را به عنوان ارزش‌های پرداختنی پیگیری می‌کند و به محض پرداخت و تسویه حساب‌ها به طور خودکار مانده‌ها را به روز می‌کند.

سیستم و نرم افزار حسابداری سپیدار چه کمکی به شما می‌کند؟

نرم افزار حسابداری سپیدار را شاید بتوان به عنوان یکی از مهمترین و کارآمدترین نرم افزارهای حسابداری در ایران معرفی کرد. از مهمترین ویژگی این نرم افزار می‌توان به این موضوع اشاره کرد که کاربری راحتی دارد و به همین دلیل توانسته نگرشی جدید در مدیریت امور مالی برای شرکت‌های متوسط و کوچک ایجاد کند.

استفاده از  نرم افزار حسابداری شرکتی  سپیدار همکاران سیستم، برای هر شرکتی با توجه به فعالیتی که دارد، ضروری است. نرم افزار حسابداری سپیدار با توجه به فعالیت‌های مختلف هر شرکت، بسته‌های بازرگانی، پیمانکاری، خدماتی، سفارش‌گیری و پخش و.. را ارائه می‌دهد که هر کدام شامل سیستم‌ها و زیرسیستم‌های مختلف است .تمامی این نرم‌افرارها با توجه به نوع فعالیت‌تان به شما اجازه می‌دهد تا فرآیندهای کسب‌وکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.

 از مهمترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری سپیدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جامع و کامل بودن نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار در دسته نرم افزارهای کامل و جامع قرار دارد؛ به این دلیل که زیرشاخه‌های حسابداری را پوشش می‌دهد و حسابداران به راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

امکان گزارش‌گیری دقیق

از دیگر ویژگی‌های نرم افزار حسابداری سپیدار می‌توان به گزارش‌گیری دقیق آن اشاره کرد. این موضوع اهمیت زیادی دارد؛ چرا که مدیر هر شرکت با در اختیار داشتن گزارشات کامل از وضعیت حسابداری هر شرکت، می‌تواند از میزان سوددهی و یا زیان‌دهی شرکت و همچنین وضعیت طلبکاران و بدهکاران آگاه شود.

پشتیبانی نرم‌افزار

پشتیبانی از نرم افزار حسابداری یکی از موارد مهمی است که حتما باید به آن دقت کافی داشته باشید. یک تیم پشتیبانی قوی می‌تواند در مورد نحوه صحیح کار با سیستم، بهترین خدمات و مشاوره را در اختیار شما قرار دهد و این دقیقا همان چیزی است که شرکت سپیدار از آن بهره‌مند است.

محاسبات دقیق حسابداری

از دیگر ویژگی‌های نرم افزار حسابداری سپیدار، این است که از بهترین و دقیق‌ترین شیوه برای انجام محاسبات و گزارشات استفاده می‌کند و اطلاعاتی کامل و صحیح را در در اختیار افراد قرار می‌دهد.

شما عزیزان، برای خرید نرم افزار حسابداری  سپیدار، دو راه پیش رودارید، هم می‌توانید به‌صورت حضوری از فروشگاه‌های فیزیکی بازار، این محصول را خرید کنید و هم اینکه به‌صورت اینترنتی از سایت سپیدار سیستم، نسبت به خرید این نرم‌افزار اقدام نمائید.

سپیدار سیستم؛ ارائه‌کننده بهترین نرم افزار حسابداری در ایران

در این مقاله، شما را با سیستم حسابداری سپیدار و مزایای آن آشنا کردیم. . در پایان، پیشنهاد می‌کنیم که مدیریت امور مالی کسب‌و‌کار خود را به نرم افزارهای پر قدرت سپیدار سیستم بسپارید. سیستم حسابداری سپیدار همکاران سیستم، با بهره‌گیری از قوی‌ترین تکنولوژی روز دنیا،‌ به‌صورت بومی طراحی شده است. یکپارچه‌سازی این نرم افزار با برنامه‌های مالی سپیدار، به کسب‌و‌کارها در مدیریت تردد و مرخصی کارکنان کمک فراوانی می‌کند.

شرکت سپیدار سیستم همچنین ارائه‌دهنده بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی در ایران است. حضور نمایندگی‌های فروش و آموزش در سراسر کشور و پشتیبانی کامل خدمات، از مزیت‌های خرید از این شرکت معتبر هستند. کارشناسان فروش و پشتیبانی این مجموعه پاسخ‌گوی سؤال‌های شما خواهند بود.

شماره تماس فروش نرم افزار حسابداری سپیدار: 02181022222

ایمیل واحد فروش: sales@sepidarsystem.com

آدرس شرکت سپیدار آسیا: تهران – میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 20

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم حسابداری سپیدار یک سیستم حسابداری نرم افزارهای سپیدار سیستم سیستم ها حساب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!