Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:42:00 GMT

فرماندار خلخال: محدودیت تردد در راه‌های این شهرستان حل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۳۳۷

فرماندار خلخال: محدودیت تردد در راه‌های این شهرستان حل شد

سیدجواد یحیی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌های مردمی ، تورهای گردشگری ، رانندگان اتوبوس‌ها و مسئولان پایانه مسافربری خلخال مبنی بر اعمال محدودیبت یک طرفه منع تردد اتوبوس از سوی ماموران پلیس راه استان گیلان موضوع با مسئولان ذی‌ربط استان همسایه گیلان طرح و بر اساس مذاکرات صورت گرفته از این پس هیچ گونه اعمال محدودیتی از سوی پلیس راه استان گیلان برای خودروها به مقصد خلخال و یا بالعکس در راه‌های اسالم و پونل ایجاد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر حرکت قانونمند وسایط نقلیه عمومی از جمله اتوبوس‌ها در راه‌های ارتباطی مشترک خلخال با استان گیلان تاکید کرد و گفت: اعمال قانون یا جریمه برای رانندگان وسایط نقلیه متخلف از جمله همراه نداشتن صورتحساب از پایانه مسافربری مبداء حرکت خارج از توافق به عمل آمده در خصوص حذف اعمال محدودیت تردد در راه‌های ارتباطی این شهرستان به گیلان است.

وی با اشاره به تخریب آسفالت مسیرهای ارتباطی با استان گیلان و مشکلات ناشی از مسدودیت ۶ ماهه راه خلخال - پونل در فصول سرد سال ادامه داد: بارش برف و یخبندان‌های طولانی مدت و نمک‌پاشی جاده برای مقابله با یخ‌زدگی بخش وسیعی از آسفالت راه را در هر دو جاده خلخال - اسالم و پونل را تخریب کرده و از بین برده است.

سرپرست فرمانداری خلخال همچنین از تلاش برای رفع مشکل ناهمواری‌های موجود در سطح هر دو جاده ارتباطی خلخال به اسالم و پونل خبرداد.

وی خاطرنشان کرد: بارندگی و نامساعدبودن شرایط جوی اجازه عملیات مربوط به بهسازی و یا اجرای روکش آسفالت در این محورهای کوهستانی ، جنگلی و مه‌گیر را از راهداران دو شهرستان گرفته است.

شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل واقع شده است، راه‌های ارتباطی خلخال به اسالم ، پونل ، ماسال و ماسوله چهار مسیر ارتباطی مردم این شهرستان با استان همسایه گیلان است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال فرمانداران مسافرت استان اردبیل اسالم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال فرمانداران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال فرمانداران مسافرت استان اردبیل اسالم استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز

فرمانده پلیس راه کندوان از اعمال یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد احمدی عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون آمد و شد در این محور سنگین است و براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ یک‌طرفه شد.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن از بالای طویر به سمت تهران و کرج است، افزود: با انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته شاهد حجم بالای تردد در جاده‌های شمال بودیم که بار برگشت به روز یک‌شنبه هم رسید، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کد خبر 750897

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران