Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@09:06:18 GMT

پنج گروه نخاله برداری و پاکسازی معابر شهری خرمشهر فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۴۳۰

پنج گروه نخاله برداری و پاکسازی معابر شهری خرمشهر فعال شد

حمید کارآموزیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو خبرنگار ایرنا بیان کرد:این پنج گروه با استفاده از پنج دستگاه لودر و ۱۰ دستگاه کمپرسی ماموریت دارند تا نخاله‌های موجود در زمین‌های خالی سطح شهر خرمشهر را پیش از سالروز سوم خرداد جمع‌آوری و پاکسازی کنند.

وی با بیان اینکه نخاله ساختمانی علاوه بر تهدید زیست محیطی بر سیما و منظر شهری تاثیر منفی دارد افزود: شهرداری خرمشهر جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی را با هدف بهبود منظر شهری و پاکسازی شهری اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآموزیان بیان کرد: به منظور تسریع در کار نخاله‌برداری از اداره بندر و دریانوردی، شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند درخواست دستگاه‌های لودر و کمپرسی به صورت امانی شده است.

سرپرست شهرداری در بخش دیگری به عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌ها شهری خرمشهر اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۵ خیابان در کوی شهید جهان‌آرا توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت معابر و تسهیل در تردد شهروندان لکه‌گیری آسفالت شد.

وی ادامه داد: شهرداری خرمشهر از فروردین امسال با فعال سازی همزمان ۲ گروه، روند لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر را به صورت محله به محله آغاز کرده است.

برچسب‌ها خرمشهر نخاله ساختمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر نخاله ساختمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خرمشهر نخاله ساختمانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش‌بینی هواشناسی بود
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری