Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:33:51 GMT

ژاوی مشکل تعداد بازیکن دارد / 9 غایب بارسا برای بازی با ختافه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۴۳۱

ژاوی مشکل تعداد بازیکن دارد / 9 غایب بارسا برای بازی با ختافه

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته سی و ششم لالیگا، بارسلونا مقابل سلتاویگو به برتری 3 بر یک رسید تا جایگاه خود در رده دوم را تثبیت کند.

این تیم یکشنبه باید به مصاف ختافه برود ولی ژاوی با مشکل تعداد بازیکن روبه‌رو است.

موندو نوشت: ژاوی زمان سختی برای چیدن ترکیب اصلی خود در دیدار مقابل ختافه خواهد داشت زیرا 9 بازیکن را در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رسانه بارسایی، 3 بازیکن بارسلونا به نام‌های فرانکی دی یونگ، اریک گارسیا و جوردی آلبا در این مسابقه محروم هستند و بازیکنانی چون پدری، نیکو ، روبرتو، پیکه و دست به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

رونالد آراخو که شب گذشته به شدت از ناحیه سر مصدوم شد، هنوز وضعیت مشخصی ندارد. طبق آخرین اخبار می‌تواند چراغ سبز پزشکی را دریافت کند ولی در هر حال حضور او در بازی بعدی معلوم نیست.

مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا بامداد امروز در بازی مقابل سلتاویگو با هم‌تیمی‌اش به نام گابی سر به سر و بی‌هوش شد که خوشبختانه مشکلی جدی در حیات این بازیکن به وجود نیامد. این بازیکن با آمبولانس راهی بیمارستان شد که پس از چند ساعت باشگاه آبی‌اناری‌ اعلام کرد که خطر رفع شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا ژاوی مصدومان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا