Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:51:31 GMT

خروجی جلسه هیئت مدیره باشگاه پیکان با حسینی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۷۸۱

خروجی جلسه هیئت مدیره باشگاه پیکان با حسینی چه بود؟

در جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان با مجتبی حسینی، این مربی موظف به اعلام برنامه‌هایش برای فصل آینده لیگ برتر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، جلسه هیئت مدیره باشگاه پیکان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور امیر عطابخش مدیرعامل، محمود شیعی رئیس و اسحاق اینانلو عضو هیئت مدیره این باشگاه و البته مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مجتبی حسینی سرمربی پیکان توضیحات خود را درباره نتایج این تیم در هفته‌های گذشته ارائه کرد و اعضای هیئت مدیره نیز نقطه نظرات‌ خود را در راستای بهبود شرایط فنی تیم بیان کردند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان ضمن حمایت کامل از مجتبی حسینی و همکارانش خواهان به‌کارگیری توان حداکثری از سوی کادر فنی و بازیکنان برای کسب نتایج مطلوب در 4 هفته پایانی لیگ برتر شدند.

همچنین در این جلسه مجتبی حسینی موظف شد برنامه‌های خود را در راستای تقویت و حضور پرقدرت پیکان در لیگ برتر بیست‌ودوم فوتبال تدوین و در جلسه آینده به هیئت مدیره ارائه کند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پیکان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر روز شنبه در مشهد میهمان شهر خودرو است.

واکنش باشگاه پیکان به عدم پیروزی در 8 بازی/ حضور حسینی در جلسه هیئت مدیره

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتبی حسینی پیکان تهران مجتبی حسینی پیکان تهران هیئت مدیره باشگاه پیکان مجتبی حسینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!