Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌های آنان در اولویت‌ برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی شرکت قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید سالار محمدنیا گفت: بر اساس تأکید مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت، تعمیم و توسعه ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده‌های آنان به‌ویژه در موقعیت‌های عملیاتی و اقماری موجب سلامت و نشاط مجموعه و در نتیجه کارآمدی بیشتر شرکت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در حدود سه سال گذشته به‌دلیل شیوع کرونا و محدودیت فعالیت‌های مجموعه‌های ورزشی‌، توسعه زیرساخت‌ها و اماکن در دستور کار قرار گرفت و به‌موازات آن مبادرت به آموزش ورزش در خانه و محل کار از مسیر ضبط و انتشار ویدئو، چاپ بروشور و آموزش‌های لازم به‌منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا به‌واسطه فضای مجازی در میان کارکنان و خانواده‌ها شد.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: برای توسعه فضای ورزشی، نشست‌هایی با اداره مهندسی شرکت در زمینه احداث سه زمین چمن مصنوعی در شهرک یکصد واحدی، شهرک ۲۱۶  واحدی و شهرک قائم برگزار شد که این پروژه هم‌اینک در دست کارشناسی و بررسی است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک اجرایی شود.

محمدنیا افزود: با بهبود وضع موجود و دریافت مجوزهای لازم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را در دستگاه‌های حفاری، اداره‌های ستادی، کارگاه‌ها، منازل سازمانی و... برگزار کردیم که برای نمونه می‌توان به برنامه اجراشده از سوی این امور در ماه مبارک رمضان میان کارکنان و خانواده‌ها اشاره کرد.

وی اظهار کرد: رسالت اصلی این شرکت، تولید نفت و گاز است، به این منظور برای پشتیبانی و ایجاد شور و نشاط در کارکنان واحدهای عملیاتی، این رقابت‌ها با هدف اثرگذاری مثبت بر فلسفه وجودی شرکت برگزار شده است، زیرا معتقدیم اگر نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشیم، این مهم سبب توسعه اقتصادی شرکت نیز می‌شود.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه ورزش همگانی در دستگاه‌های حفاری  و تجهیز اردوگاه‌ها با هدف بالا بردن سطح نشاط و سلامتی کارکنان اقماری برای این امور بسیار با اهمیت است و از آنجا که منابع انسانی سرمایه‌های اصلی سازمان است در نظر داریم با برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های ورزشی و ارائه بهترین خدمات، رضایت‌مندی همکاران را جلب کنیم.

محمدنیا افزود: از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری فعالیت‌های ورزشی در ۲۶ رشته همگانی در بخش خانواده‌ها و کارکنان آغاز شده و در حال برنامه‌ریزی برای حضور در المپیاد ورزشی کارکنان و خانواده‌ها وزارت نفت در آبان ماه امسال هستیم.

وی از حمایت‌های بی‌دریغ دکتر گلپایگانی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت ملی حفاری در اجرا و تحقق برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی شرکت قدردانی کرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: ورزش شرکت ملی حفاری ایران سلامت خانواده شرکت ملی حفاری ایران کارکنان و خانواده ها ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت

اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، سال گذشته ۱۲ اقدام انگیزشی را برای سرمایه انسانی انجام داد.

به گزارش شانا به‌نقل از اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، پارسال ۱۲ اقدام مهم در حوزه منابع انسانی به‌منظور افزایش انگیزش میان کارکنان صنعت نفت انجام شد که به نظر می‌رسد أخذ مجوز پرداخت سقف حقوق از شورای حقوق و دستمزد متناسب با منطقه و شغل کارکنان صنعت نفت، از همه این اقدام‌ها مهم‌تر و تأثیرگذارتر بوده باشد.

بر این اساس، با رویکرد عدالت پرداخت، سقف خالص حقوق در تمامی مناطق صنعت نفت مشابه سایر کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ اجرایی شد و تنها برای شاغلان سکوهای دریایی، جزایر نفتی و سایر مناطق خشکی نظیر عسلویه، خوزستان، بوشهر و تأسیسات نفتی غرب کشور که کاملاً شرایط شغلی متفاوت از سایر کارکنان دولت دارند، افزایش سقف حقوق انجام شد. از این رو، در جریان این اقدام مهم نباید از اهمیت اصلاح نحوه محاسبه مالیات حقوق کارکنان صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ غافل بود.

اجرای کامل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

یکی دیگر از اقدام‌های اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در سال ۱۴۰۲، تدوین و ابلاغ تکالیف عمومی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود. به‌منظور تحقق سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده، ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون جوانی جمعیت، همه تکالیف اداری و استخدامی قانون مذکور، به همراه مشوق‌های دیگر برای کارکنان زن، و پاداش‌های ازدواج و فرزندآوری ابلاغ و اجرایی شد.

ابلاغ مزایا و خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت

تدوین و ابلاغ آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان تابع قانون کار صنعت نفت و ابلاغ نبود امکان تغییر ارزشیابی ترفیعی و شایستگی کارمندان، از دیگر اقدام‌های مهم انجام‌شده در منابع انسانی صنعت نفت در سال گذشته است. اما اقدامی که اواسط پارسال توانست نظر خیلی از کارکنان صنعت نفت را به خود جلب کند این‌ها نبود، بلکه ابلاغ مزایا و خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت بود. به‌منظور ایجاد عدالت پرداخت در تخصیص مزایای جانبی به کارکنان صنعت نفت مشابه سایر دستگاه‌های اجرایی، مصوبه شورای حقوق و دستمزد کشور در صنعت نفت تصویب و اجرایی شد.

افزایش درصد سالانه هزینه غذای روزانه ورزشکاران اعزامی به مسابقات، تمدید فوق‌العاده کارانه پزشکان، افزایش مبالغ وام‌های تهیه، تبدیل به احسن و تعمیرات مسکن، کمک‌هزینه اعزام بازنشستگان، بازخرید مرخصی مازاد سالانه مدیران صنعت نفت، و سرانجام تسری فوق‌العاده سکونت به کارکنان ساکن و شاغل مرکز منطقه جنوب شرق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران (رفسنجان) و تأسیسات همجوار، از دیگر اقدام‌های اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ بوده است.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی