Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:03:15 GMT

مهدی طائب نگران قدرت گرفتن جریان ماست

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۰۱۲۶

مهدی طائب نگران قدرت گرفتن جریان ماست

به گزارش تابناک به نقل از سایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این اولین بار نیست که آقای مهدی طائب علیه جبهه پایداری اظهارات خلاف واقع مطرح می‌کند، گفت: ایشان چندی پیش نیز اظهاراتی علیه جبهه پایداری به نقل از جلسه‌ای محرمانه، بدون رعایت امانت‌داری و موازین شرعی و معیار‌های اخلاقی داشت که آقای آقاتهرانی طی بیانیه‌ای آن موارد را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اظهارات اخیر مهدی طائب درباره جبهه پایداری، گفت: تاکید ما این است در شرایطی که همگان شاهد مشکلات معیشتی مردم و تهدید ارزش‌ها در کشور هستیم، بر تمام دلسوزان انقلاب شایسته است تمام ظرفیت و تلاش خود را مصروف کمک به دولت انقلابی و دیگر ارکان نظام نمایند و از انتشار هرگونه مطالب تفرقه‌انگیز و مشوش‌گونه در افکار عمومی پرهیز کنند.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه افزود: لذا از افرادی که مدعی نقش عمار در تبیین و بصیرت افزایی هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود اولاً تقوا را رعایت نموده و ادعای خود را در صف عماریون بودن، با صداقت اثبات کنند و ثانیاً در فضای رسانه اگر دلسوز نظام هستند به اولویت‌ها و دغدغه‌های رهبری عزیز و محنت‌ها و آلام مردم بپردازند و کمک به رسیدن نسخه علاج آشفتگی‌های معیشتی و اقتصادی که امان مردم را بریده نمایند.

وی گفت: در چنین موقعیتی، بیان مطالبی که آغشته به دروغ‌های آشکار و تهمت‌های ناروا به جبهه پایداری است چه مشکلی از مشکلات مردم که زیر چرخ مشکلات اقتصادی حاصل از ۸ سال بی‌عملی و بی‌تدبیری دولت گذشته، در حال له شدن هستند، را حل می‌کند؟ و این چه رویکرد انقلابی است که بجای پرداختن به دغدغه‌های مردم، مطالب بی‌اساس و آغشته به کذب و با رویکرد فرقه گرایانه است را منتشر می‌کنند؟

متقی‌فر افزود: این آقایان، که خود را در نقش عمار معرفی می‌کنند، به جای آنکه حقیقت را تبیین و به وحدت در جبهه انقلاب اسلامی کمک کنند، با ادعا‌هایی که در آن هیچ اثری از تقوا، صداقت و بصیرت نیست، باعث تشتت در نیرو‌های انقلاب می‌شوند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این اولین بار نیست که آقای مهدی طائب علیه جبهه پایداری اظهارات خلاف واقع مطرح می‌کند، افزود: ایشان چندی پیش نیز اظهاراتی علیه جبهه پایداری به نقل از جلسه‌ای محرمانه، بدون رعایت امانت‌داری و موازین شرعی و معیار‌های اخلاقی داشت که آقای آقاتهرانی طی بیانیه‌ای آن موارد را تکذیب کردند.

اما این بار پا را فراتر نهاده و با نقل مطالبی دشمن شادکن و خلاف واقع از مقام معظم رهبری و دفتر رهبری انقلاب، در نهایت شگفتی و تاسف، اتهاماتی علیه پایداری نیز مطرح کرده است. این آقایان در شرایطی که همه ما نگران رفع مشکلات مردم هستیم، راه را در تخریب جبهه پایداری یافته‌اند و مدام علیه پایداری دروغ‌پراکنی می‌کنند.

وی ادامه داد: راستی اینگونه افراد در چه فضایی تنفس می‌کنند که به خودشان جرأت می‌دهند به جای پرداختن به مشکلات اساسی کشور که دغدغه رهبری عزیز و دولت محترم و تمام دلسوزان انقلاب می‌باشد، سعی در تخریب و دروغ‌پردازی علیه جبهه پایداری و نیرو‌های انقلاب نمایند؟

سخنگوی جبهه پایداری گفت: آقای مهدی طائب بداند که جبهه پایداری هیچ وقتی و در هیچ مقطعی و در هیچ موردی موضع مشترک با اصلاح‌طلبان نداشته است؛ درباره ریاست آقای قالیباف نیز ایشان ادعایی مطرح کرده و تهمتی به جبهه پایداری زده است که خود آقای قالیباف و حامیان ایشان در مجلس هم آنرا تائید نمی‌کنند. صحیح نیست که به بهانه حمایت از آقای قالیباف، علیه نیرو‌های ارزشی و انقلابی تهمت پراکنی کنند.

متقی‌فر با تاکید بر اینکه جبهه پایداری ضمن رعایت اصولِ وحدت و پرهیز از ایجاد فضای نگران کننده در جبهه خودی، قبلا در قبال اظهارات ایشان سکوتِ انقلابی کرد و انتظار داشت که گوینده‌ی این سخنان سخیف و دروغ، متنبه شده و مسیر خود را اصلاح نماید. افزود: ولی متاسفانه به جای اصلاح روش قبلی و اولویت دادن به دغدغه مشکلات مردم و نظام، به نظر می‌رسد نگران قدرت گرفتن جریان انقلابی و ارزشی جبهه پایداری است.

فلذا همانگونه که در فقره قبلی، اظهارات ایشان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تکذیب شد، جبهه پایداری مجدداً نیز آن اظهارات را تکذیب می‌کند و این بار نیز اعلام می‌دارد این جبهه به مدد الهی و تمسک به هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین تحت رهنمود و هدایت فقیهان وارسته در هیچ زمانی از آغاز تاسیس تاکنون برخلاف برخی اشخاص و جریانی که ایشان مدافع آن است، هیچ وقت نه در فتنه ۸۸ و نه در برجام با جبهه اصلاحات و غربگرا موضعی مشترک نداشته است.

وی در پایان، گفت: البته جبهه پایداری حق پیگیری حقوقی موضوع را برای خود محفوظ می‌داند و به ایشان توصیه می‌کنیم به جای بازی در پازل دشمن، بیشتر به هم‌افزایی جبهه خودی فکر کند و توجه داشته باشد که اظهارات اخیر ایشان در خصوص سفر خانواده رئیس مجلس تا چه اندازه مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند شده است. همین نکته اگر اهل فکر و اندیشه باشند کافی است که دیگر متنبه شده و منبعد از اینگونه اظهارات دشمن شادکن و تفرقه افکنانه پرهیز کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران جبهه پایداری انقلاب اسلامی مجید متقی فر مهدی طائب یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رتبه بندی معلمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران سخنگوی جبهه پایداری علیه جبهه پایداری مهدی طائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت

هرچند این کشور در میانه عملیات اخبار منتشر شده را تکذیب کرد، اما ساعاتی پس از عملیات رسماً از نقش خود در دفاع از اسرائیل پرده برداشت. از طرفی این اقدام ملک عبدالله از دید دوستداران فلسطین هم دور نماند و امت‌های عربی و اسلامی توانستند ذات این شخصیت را بشناسند.

دولت اردن یک دولت مصنوعی است که انگلستان پس از جنگ جهانی اول و تقسیم سرزمین‌های امپراتوری عثمانی در پی معاهده سایکس پیکو ایجاد کرد.انگلستان در آن سال‌ها فرزندان شریف حسین-حاکم  مکه- را که در سرنگونی امپراتوری عثمانی کمک شایانی کرده بود، در عراق(فیصل) و اردن (عبدالله اول) روی کار آورد.

اردن از اساس یک کشور طبیعی و دارنده عناصر تشکیل دهنده یک ملت نیست و در یک قرن اخیر وظایف و مأموریت‌هایی را که غرب به پادشاهانش محول کرده انجام می‌دهد و در عوض از آن‌ها مساعدت مالی و تسلیحاتی می‌گیرد.در جریان عملیات وعده صادق نیز پادشاه اردن آسمان کشورش رادر اختیار کشورهای غربی و صهیونیستی قرار داد تا پهپادهای ایرانی را که عازم سرزمین‌های اشغالی بودند هدف قرار دهند.

البته این اقدام هزینه فراوان  و بی‌آبرویی روی دست این کشور جعلی گذاشت و در میان افکار عمومی دنیای عرب، ملک عبدالله دوم منفوریت بیشتری پیدا کرد و یک خائن و نوکر اسرائیل نامیده شد.

در خصوص نحوه واکنش ایران و کشورهای محور مقاومت به خیانت اردن این نکته را باید ذکر کرد که در حال حاضر این کشور در موضع انفعال قرار دارد و هرگونه اقدام تنش‌زای مستقیم به نفع این پادشاهی تمام خواهد شد.

در نتیجه باید با هوشمندی و تدبیر و دیپلماسی عمومی این وضعیت انفعالی اردن در داخل و خارج را تداوم بخشید.

نباید فراموش کرد ۶۰ درصد جمعیت اردن فلسطینی‌تبار هستند و از حمایت‌های این پادشاهی از اسرائیل منزجر شده‌اند و اگر یک جریان فرهنگی و رسانه‌ای روشنگرانه در خصوص خیانت‌های خاندان شریف هاشمی در یک قرن اخیر و حمایت آن‌ها از طرح های استعمار در منطقه ایجاد شود، بدون شک در سال‌های آینده تحولات اجتماعی و سیاسی در این کشور رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت که تقویت جریان‌های مقاومت در آنجا را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است