Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، دکتر علیرضا زالی در آیین رونمایی از کتابت مصحف شریف قرآن کریم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز جهاد سازندگی به تمام جهادگران پرتلاش و غیور کشور اظهار داشت: در طول سال های اخیر فعالیت های جهادگران، تبلور ایثارگرانه ای را در مسیر کمک به مردم جامعه رقم زده است.

وی با یادآوری حضور موثر بسیج اساتید در میدان مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: تمامی اعضای بسیج دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از همان روزهای آغازین کرونا در کنار مردم تهران و به ویژه شهروندانی که درگیر تکانه های ناشی از ابتلا به کرونا بودند، ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: رونمایی از کتابت مصحف شریف، در شرایطی صورت می گیرد که به همت مدافعین سلامت و پاسداشت خون مطهر شهدای مدافع سلامت، شرایط مطلوبی در راستای کنترل بحران در کشور حاکم است.

زالی به کاهش تعداد فوتی های کرونایی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مقایسه این آمار با چنین روزهایی در سال گذشته و سال ابتدایی آغاز همه گیری، زحمات همکاران و کنشگران سپیدپوش عرصه سلامت را در کنترل نسبی کرونا بیش از پیش نمایان می کند.

وی افزود: به لطف خداوند، رادمردان عرصه سلامت و با مشارکت سازنده و عالمانه مردم به ویژه در امر واکسیناسیون، دستاورد بزرگی در زمینه کنترل بحران حاصل شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با یادآوری اینکه وجه تسمیه لشگر خوبان در تجلی عناوین و مصادیق شهدا آورده شده است، گفت: جهادگران آسمانی، شهدای مدافع سلامت و شهدای امنیت، حرم و دفاع مقدس و تمام افرادی که در کسوت شهید عامل تنومندی درخت سربلند جمهوری اسلامی شدند، لشکر خوبان نام دارند.

زالی از شهادت ۳۰۰ مدافع سلامت از آغاز همه گیری کرونا تاکنون خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل پوشش واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، این آمار روند نزولی داشته است البته شهدای مدافع سلامت تجلی بخش قله ایثارگری همکاران در سیستم بهداشت و درمان هستند و سایر همکاران نیز در این عرصه به دلیل مواجهه مستقیم با ویروس دچار مشکلات جسمی و روحی و چالش های متعدد اجتماعی و خانوادگی شدند.

قرآن از نظر جامعیت بی نظر و بی بدیل است

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سید علی سرابی قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن کریم نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالان در عرصه های فرهنگی و معنوی به ویژه کتابت مصحف شریف که به منظور تقویت این هنر مقدس و نورانی صورت می گیرد، به نقش این اقدامات در رشد و تعالی کاتبان اشاره کرد.

آیین رونمایی از کتابت مصحف شریف قرآن کریم به نیابت از شهدای جهادی، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت امروز (چهارشنبه) با حضور سردار زهرایی مسوول سازمان بسیج سازندگی، زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسوولین لشگری و کشوری در سالن شهید سلیمانی سازمان اقشار بسیج مستضعفین برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شهدای مدافع سلامت علیرضا زالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شهدای مدافع سلامت ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شهدای مدافع سلامت علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شهدای مدافع سلامت کتابت مصحف شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد