Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش سازمان لیگ به صورت‌جلسه پرسپولیس و سپاهان اجرای شرایط برگزاری براساس قانون، ۹۰ به ۱۰ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران روز شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه به‌مصاف یکدیگر می‌روند؛ این دیدار به‌علت حواشی پیش‌آمده در بازی فصل پیش دو تیم در اصفهان با حکم کمیته‌انضباطی این‌فصل در ورزشگاه ثالث برگزار می‌شود و پس از اینکه دیدار رفت به انتخاب سپاهان در ورزشگاه امام‌خمینی اراک برگزار شد بازی برگشت که پرسپولیس اسماً میزبان است با نظر مسئولان این تیم در ورزشگاه شهیدقاسم سلیمانی سیرجان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حالی که هنوز سوت شروع بازی به صدا در نیامده حواشی‌اش آغاز شده و دو تیم به‌دنبال احقاق حق خودشان هستند.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرده است: طبق صورت جلسه‌ای که در بازی رفت با حضور افشین پیروانی سرپرست ما، رضا فتاحی سرپرست سپاهان و ناظر بازی رفت امضا شده تاکید شده که در بازی رفت و برگشت کل ظرفیت ورزشگاه‌ها چه با حضور تماشاگر چه بدون تماشاگر باید در اختیار تیم میزبان باشد. با توجه به این صورتجلسه در بازی روز شنبه از پذیرایی هواداران تیم اصفهانی معذور هستیم.

وی تاکید کرد: امروز هم نامه این صورت جلسه را در اختیار سازمان لیگ قرار داده‌ایم تا آنها هم در جریان باشند. این تصمیمی است که با حضور خود نماینده سپاهان گرفته شده است.

اما سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این زمینه گفت: در مورد این موضوع دو تیم باید به کمیته انضباطی بروند و در آنجا تصمیم‌گیری شود. موارد و مستنداتی که دارند قابل احترام است اما در این رابطه کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

وی افزود: بر اساس مستنداتی که دارند می‌توانند درخواست کتبی بدهند؛ ما نامه را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و این کمیته نیز به قید فوریت تصمیم‌گیری و نتیجه را اعلام می‌کند، ما نمی‌توانیم در این مورد تصمیم بگیریم.

مهدی در خصوص نظر سازمان‌لیگ به عنوان مجری مسابقه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون و ابلاغی که داشتیم، شرایط برگزاری بازی با حضور تماشاگران به صورت ۹۰ به ۱۰ است. مغایر با آن اگر نکته و یا موضوعی است باید ارائه شود و ارکان قضائی فدراسیون فوتبال به ما اعلام کنند؛ کمیته مسابقات مجری اوامر است.

کد خبر 574441

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس سپاهان باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته انضباطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی