Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد ما مبارزه با گرانی است،اظهار داشت: بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانند کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنند.   به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای طلاب و روحانی تهران بزرگ گفت: اگر حزب الهی هستیم و می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، اگر می‌خواهیم در دهان دشمن بزنیم، اگر می‌خواهیم مقابل غرب زده‌هایی که علیه ما هر حرف و تهمتی می‌زنند بایستیم باید بدانیم که وظیفه ما فقط یک چیز است و آن این که نباید به حاشیه برویم بلکه باید کارمان را دقیق انجام دهیم و همه حرف ما در جبهه انقلاب باید اثبات کارآمدی دین در جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جهاد ما مبارزه با گرانی است، امروز کربلای ۵ و والفجر۸ و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است؛ ما بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنیم و در این نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.   هدف دشمن ایجاد تزلزل در جبهه انقلاب و تخریب سرمایه اجتماعی نظام است    قالیباف ادامه داد: اگر دشمن نتواند در ما تردید ایجاد کند، تلاش می‌کند کارهای بزرگ ما را کوچک نشان دهد.   وی عنوان کرد:‌ باید مراقب باشیم که مسائل اصلی کشور هدف ما باشد و دشمن ما را وارد گروه‌بندی، جناح‌بازی، فرقه‌گرایی و اختلاف درونی نکند چرا که این خواست و طراحی قطعی دشمن است تا با این اقدامات هم در جبهه انقلاب تزلزل ایجاد کند و هم سرمایه‌های اجتماعی نظام را تخریب کند.   رییس مجلس گفت: در میدان جهاد باید هرچه داریم به میدان بیاوریم و در متن جهاد و مبارزه باقی بمانیم و برای انقلاب از جان و آبروی مان بگذریم تا به رضوان الهی برسیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است