Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌ها برای راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج همت کنند تا تابستان امسال دوباره کار فعالیت تولیدی خود را آغاز کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد، تولید و اشتغال را سیاست دولت سیزدهم و خط قرمز مسئولان دانست و اظهار داشت: رویکرد مسئولان استان به ویژه در حوزه اقتصادی کمک به پایداری واحدهای تولیدی و صنعتی با حل مشکلات آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در خصوص دستور کار این نشست که به بررسی آخرین وضعیت کارخانه قند یاسوج اختصاص داشت، افزود: همه ادارات از دستگاه قضایی گرفته گرفته تا سازمان صمت برای برطرف کردن موانع پیش‌روی کارخانه قند تلاش و همت کنند.

 عسکری با بیان اینکه تاکنون اقدامات زیادی برای راه‌اندازی و آغاز فعالیت کارخانه انجام شده است، افزود: کارخانه با سه مشکل روبه‌رو بوده، بدهی 2 میلیاردی گاز از سال 93 تا کنون به دلیل دیرکرد و جریمه به 8 میلیارد تومان افزایش یافته که تا پایان تیر امسال 2 میلیارد اصل بدهی پرداخت شود.

وی بیان کرد: برای 6 میلیارد بدهی باقی مانده کارخانه، شرکت گاز استان با شرکت ملی گاز و همچنین ستاد کشوری تسهیل و رفع موانع تولید مذاکره کند تا مبلغ باقی‌مانده مشمول بخشودگی یا تقسیط قرار گیرد.

عسکری به بدهی کارخانه قند به تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: کارخانه بابت بیمه کارگران 880 میلیون تومان به تامین اجتماعی بدهکار بوده که 256 میلیون تومان از این مبلغ مربوط به بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور است که باید پرداخت شود و مابقی در 36 قسط به تامین اجتماعی پرداخت شود، ضمن اینکه بعد از پرداخت بدهی، سازمان تامین اجتماعی حساب‌های بلوکه شده کارخانه را رفع انسداد کند.

 معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی مالیاتی کارخانه قند بابت ارزش افزوده، مالیات بر حقوق، مالیات بر مسکن و سایر موارد، یادآور شد: میزان بدهی مالیاتی کارخانه تعیین و در خصوص پرداخت آن تصمیم‌گیری شود.

 عسکری به وضعیت 120 خانه سازمانی کارخانه قند اشاره کرد و ادامه داد: در این سال‌ها کارگران اجاره و پول آب و گاز و برق را پرداخت نکردند که هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

تعطیلی ششمین کارخانه سیلیکون دنیا در لرستان/ 200 کارگر بیکار شدند/ ماجرای سنگ‌اندازی‌ یکی از مسئولان بروجردنماینده اصفهان در مجلس: تمدن 1500 ساله اصفهان در معرض تهدید/کارخانه ریسباف به تلی از خاک تبدیل شده استدادستان تاکستان کارخانه‌های روغن خوراکی را به افزایش 2 برابری تولید مکلف کرد

 به گزارش تسنیم، طبق اعلام عضو هیئت مدیره کارخانه قند که در جلسه حضور داشت، افتتاح اولیه کارخانه دی ماه سال جاری و افتتاح نهایی اردیبهشت 1402 خواهد بود.

انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه کارخانه تامین اجتماعی کارخانه قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲