Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:51:16 GMT

اهدای ۲۰۸ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۰۵۱۸

اهدای ۲۰۸ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مؤمنی ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع ۲۰۸ سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به نو عروسان استان مرکزی اظهار کرد: اعتبار این تعداد جهیزیه بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران نیک‌اندیش تأمین شده است.

وی ادامه داد: هر سری جهیزیه دارای پنج وسیله از جمله تلویزیون، اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است که به مددجویان استان مرکزی هدیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی عنوان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۸۸ کمک هزینه ازدواج با اعتبار ۱۶۵ میلیارد ریال به زوج‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

مؤمنی با اشاره به تأثیرات ازدواج آسان در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

وی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با مراکز نیکوکاری و ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و یا با پرداخت کمک از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 5487687

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اراک جهیزیه عروس بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا احتکار گروههای جهادی بسیج سازندگی آلودگی هوا بیرجند نانوایی خراسان رضوی ایلام مشهد لیگ برتر فوتبال ایران کمیته امداد استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری