Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه در فارس آبرسانی به ۳۷۴روستا و منطقه محروم در ۲۰ شهرستان را هدفگذاری کرده که طول شبکه آبرسانی بیش از ۵۳۰ کیلومتر خواهد بود. به گزارش جنوب نیوز، سردار یداله بوعلی در بازدید از طرح آبرسانی منطقه کَنده ای با بیان اینکه این طرح در منطقه صعبالعبور کوهستانی و دارای شیب قائم، قرار دارد: گفت: طول شبکه آبرسانی در این منطقه بیش از ۹ کیلومتر خواهد بود که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مناطق صعب العبور برای و حمل و نقل و انتقال بخشی از امکانات از بالگرد استفاده خواهد شد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) سپاه در استان فارس آبرسانی به ۳۷۴ روستا در ۲۰ شهرستان را هدف گذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از ۵۳۰ کیلومتر خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی بر مبنای تفکر و نگاه جهادی و خدمت رسانی به مردم اجرا می‌شوند و هر میزان در اعتبار این طرح‌ها صرفه جویی شود صرف عمران و آبادانی همان مناطق خواهد شد.

سردار بوعلی افزود: هدف اصلی این پروژه‌ها رساندن آب شُرب سالم به منازل و بهره مندی مردم شریف فارس از این نعمت است که با بکارگیری ظرفیت‌ها و امکانات سپاه فجر، همیاری مردم و همکاری سایر نهادها اجرایی خواهند شد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند