Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:05:32 GMT

نشر خزه «رسانه‌های مغرض» را به نمایشگاه کتاب آورد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۰۵۸۶

نشر خزه «رسانه‌های مغرض» را به نمایشگاه کتاب آورد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب‌های «رسانه‌های مغرض» اثر اتکیسون ترجمه علی شاکر دکترای ارتباطات و مدرس دانشگاه علامه طباطبایی، رمان نوجوان «قدم زدن بیرون از جهان» نوشته راث نیکولز و ترجمه محمد علی دهقانی، دستی نه از دور بر پژوهش، گزیده‌ای از مقالات مردم‌شناختی استاد کاظم سادات اشکوری و ««مغز متفکر، چگونه مثل شرلوک هلمز فکر کنیم» اثر ماریا کونیکووا و ترجمه سارا اسماعیلی، از جمله آثار انتشارت خزه به شمار می‌رود که در سی و سومین نمایشگاه بین‌الملل کتاب تهران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شریل اتکیسون خبرنگار آمریکایی است که بیشتر به خاطر پرونده‌های پیگیرانه اش شهرت دارد. خبرنگاری که هم از سمت محافظه کاران و هم دموکرات‌ها مدام مورد هجمه قرار گرفته است، اما کتاب رسانه‌های مغرض او سرعت بدل به یکی از کتاب‌های کلاسیک در زمینه نقد رسانه بدل شد. این کتاب اهمیت بسیاری دارد و به ویژه خبرنگاران ایرانی به مطالعه آن نیازمندند.

کد خبر 5487661 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران اصحاب رسانه سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب تهران بنیاد ملی بازی های رایانه ای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب انقلاب اسلامی ایران جایزه ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه

مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تونس، سفیر ایتالیا را به دلیل اعتراض و موضعش در قبال جنگ غزه اخراج کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد