Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی از زیرساخت های جاده‌ای اربعین در مسیر ایلام به مهران بازدید کردند. 

وی در این بازدید بر تکمیل زیرساخت جاده ای اربعین تاکید کرد و گفت: لازم است عملیات پروژه جاده چهار بانده ایلام به مهران با شتاب بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام همچنین از دیگر پروژه ها از جمله ساماندهی تقاطع جندالله، پارکینگ اربعین، پست ۱۲۰ کیلووات برق، طرح تعریض جاده مهران تا پایانه مرزی شهید سلیمانی و طرح فاضلاب پایانه مرزی بازدید و بر ضرورت تکمیل این طرح ها طبق زمانبندی تعیین شده نیز تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نیز در این بازدید به نقش کارگروه نظارت استان در بازدید، نظارت و پیشرفت پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: از ظرفیت استان های معین برای چهار بانده کردن کیلومتر ۵۵ تا ۶۴ جاده مهران استفاده خواهد شد. 

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام اربعین استانداری ایلام ایلام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرا درود گاه و کانال آبیاری نخیلات درود گاه از جمله پروژه هایمه مورد بازدید معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه قرار گرفتند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ جهت بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله موارد مورد تأکید معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیأت می‌توان اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد در این بازید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و جایگاه استفاده از نظرات مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، ابراز امیدواری و تشکر خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حمزه امین نژاد خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد خبر 6098847

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • بازدید رئیس رسانه ملی از طرح سامانه گرمسیری مهران
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران