Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@21:13:40 GMT

نماینده مجلس: آقای رئیسی! ضعف تیم شما مشهود است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۰۶۶۰

نماینده مجلس: آقای رئیسی! ضعف تیم شما مشهود است

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال، خودرو با کیفیت و زندگی توام با آرامش حق مردم است، از رئیس جمهور خواست تا وضعیت اقتصادی کشور را سریع‌تر سر و سامان دهد.

به گزارش ایسنا، احمد مرادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: کمر مردم از افزایش قیمت‌ها خرد شده است و دیگر قدرتی برای تامین کالا‌های مورد نیاز خود را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودرو‌های بی کیفیت روح و روان مردم را به هم زده و مافیای خودرو بی مهابا و علنی جولان می‌دهند، گفت: سوال این است که چه دستی در کار است که نمی‌توان با این مافیا برخورد کرد؟

نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: ضعف تیم اقتصادی دولت جنابعالی مشهود است و به شما تذکر خیرخواهانه می‌دهیم در انتخاب و انتصاب تیم خود تجدید نظر نمایید اگر نه مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد.

مرادی با بیان اینکه اشتغال، خودرو با کیفیت و یک زندگی توام با آرامش حق مردم است، تاکید کرد: راه و روش دولت قبل را دنبال نکنید و وضعیت اقتصادی کشور را سر و سامان دهید.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس همچنین خواستار اجرای سریع طرح رتبه بندی معلمان شد و گفت: برای مردم استان هرمزگان موضوع ته لنجی و کالا‌های ملوانی را جدی بگیرید و خساراتی که به کشاورزان وارد شده جبران کنید و ساخت منازل زلزله زدگان را سریعا دستور کار قرار دهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احمد مرادی نماینده مجلس سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی