Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خشایار صنعتی روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار مهاباد افزود: نانوایی هایی که در روز عید فطر و یا در سایر روزها اقدام به تعطیلی خودسرانه کردند، کسر سهمیه و در یا روز دیگر به جبران روزهای تعطیلی باید نان پخت کنند.

وی ادامه داد: همچنین واحدهایی که کمتر از حد تعیین شده اقدام به تولید نان و یا زودتر از موعد مقرر مراکز خود را تعطیل می کنند نیز شامل تخلف و برخورد مراجع قضایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد با اشاره به اجرای طرح ساماندهی ارز ترجیحی بیان کرد: هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی نیاز به ابلاغ و دستورالعمل دارد و گران فروشی در این رابطه قابل اغماض نخواهد بود.

صنعتی با بیان اینکه زیرساخت های کالا برگ الکترونیک در حال انجام است، اظهار کرد: یارانه های مستقیم برای ۲ ماه آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز و همچنین جاماندگان و معرضان به دهک بندی می توانند به سامانه  به سامانه hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه و ثبت اعتراض کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در خصوص گزارش های گران فروشی و نحوه توزیع کالاهای اساسی و سایر محتاج خود را به سامانه های ۱۲۵ و ۱۳۵ گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

معاون فنی اداره جهاد کشاورزی مهاباد در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۲ بازرسی از نانوایی سطح شهرستان انجام شده که طی آن ۶۴ پرونده تخلف ثبت شده است.

رسول سعیدیان افزود: در همین ارتباط ۷۱ مورد تخلف ثبت و ۷۳۴ میلیون ریال ارزش کل پرونده های تشکیل شده است.

در ادامه جلسه در صورت ساماندهی بازرسان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، آموزش های و حق الزحمه آنان، نحوه توزیع و تامین کالاهای اساسی بحث و گفت و گو شد.

در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعالیت بوده که  از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، ۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها آرد مهاباد آذربایجان غربی سازمان تعزیرات حکومتی نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد مهاباد آذربایجان غربی آرد مهاباد آذربایجان غربی سازمان تعزیرات حکومتی نانوایی واحد نان لواش ماشینی واحد نان لواش سنتی سهمیه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل نیز داده شده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه برگزار شد، گفت: ۳۵ درصد از سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستور وزیر محترم شاهد رشد این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده‌است، گفت: ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است. 

رحمتی ادامه داد: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد نیز عملیاتی شده است.

رحمتی با بیان اینکه تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند، اظهار کرد: ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده و ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این زمین ساخته خواهد شد.

وی به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شادآباد مشایخ تبریز اشاره کرد و گفت: در مجموع نزدیک به هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت می‌توانیم در دو سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان