Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:53:17 GMT

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در تکاب

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۰۸۸۴

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در تکاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رحیم جهانبخش اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام اساسی توسط شخصی به هویت معلوم در یک  باب انباری در شهرستان "تکاب"، بررسی موضوع  به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده،  ۴ تن ماکارونی و ۷ تن برنج ایرانی که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده بیش از ۵ ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احتکار کالای اساسی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد